Diertjes kijken in Rhenen

Op een prachtige oktoberdag ben ik samen met babe en mijn ouders naar Ouwehands Dierenpark Rhenen geweest. We waren er allemaal nog nooit geweest, maar wat was het daar mooi! Ben je benieuwd?

Mijn ouders hadden kaartjes gewonnen voor het Ouwehands Dierenpark in Rhenen, inclusief 1 gratis muffin per persoon. Nou, daar zeggen wij geen nee tegen hoor, wij wilden wel mee haha. Het is even rijden vanuit Groningen, maar dan heb je ook écht wat. Het is echt een prachtig, groen en ruim dierenpark. Het valt echt op hoeveel groen er is en hoe ruim het dierenpark is op gezet. De dieren hebben alle ruimte in een prachtige omgeving.

Ik zag dubbele zebra’s, één of ander potig vissebeest (anyone die weet wat dat is?), NEMO! en een grappig aapje. Je moest eens weten hoe lang ik bij Nemo heb gestaan voor een goede en scherpe foto. Zo’n 27 foto’s later nam ik nog een laatste foto en dat was ‘em! Gelukt =D

collage 2

Kijk dan wat een prachtige dieren. Het heeft mij trouwens een eeuwigheid gekost om die kwal op de foto te krijgen. Eerst 23 min. wachten tot dat één of ander krijsend kind er niet tegenaan stond met z’n neus en vervolgens het probleem tackelen dat die beesten HEUL snel bewegen. Maar net als bij Nemo: I did it XD

collage 3

Het kleine aapje links boven in had de grootste lol met dat dekentje, hij speelde er op een gegeven moment verstoppertje mee. Leuk om te zien!

Lang verhaal kort: Het is écht de moeite waard om eens naar deze dierentuin te gaan. We hebben ons meer dan prima vermaakt :D

Wat is jouw favoriete dierentuin/park?

Liefs!

10 gedachtes over “Diertjes kijken in Rhenen

  1. Ja, die kinderen en andere mensen in een dierentuin, soms zou je willen dat je er even alleen mocht lopen en genieten voor al die mensen er zijn en komen, haha

    Wat is mijn favo dierentuin, geen idee, ken er 4? Er zijn er nog veel meer. Artis, Rhenen dus, Burgers Zoo Arnhem, en zelfs in Emmen ben ik 1x geweest ooit… alle dierentuinen hebben iets, maar dan is er ook nog Blijdorp, favoriet van mijn tante ooit… en daar ben ik zelf nog nooit geweest. Oh ja, toen bestond ook nog De Wissel, dierentuin speciaal voor hele kleine soorten dieren, daar vond je alleen handgrote dieren of ietsje groter, maar ik zag van de zomer dat deze niet meer is…

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

