Woon accessoires

Opeens dachten wij (oke, ik…) het moet anders! Ik was plotseling heel erg flauw van de paars/roze tinten in ons huis en nouja…je kan het wel raden wat babe er van vond ;) We hebben nieuwe spulletjes gekocht en oude opnieuw gebruikt! Kijk maar.

Ik geef graag de winkels de schuld, ze hebben nu veel te mooie accessoires te koop (verdorie!). Er zat dus niets anders op om het maar te kopen (lol). Babe zag het eerst nog niet zo zitten, maar werd later ook enthousiast (yay, leuk!). Weg met de paarse en roze (yay, roze!) shizzle, op naar de warmere tinten en de wat meer volwassen spulletjes XD. Babe liet mij het in huis inrichten en zo is het geworden:

collage 2

Weg met het rommelige postbakje en de kaarsen die daar toch stonden weg te rotten. Welkom tof beeld van babe (ja, die vind ik serieus tof, vooral om de kleur haha). De kleine kaarsenhoudertjes had ik al en het lampje is alleen verplaatst naar rechts.

Die prachtige roze vaas (Ikea) en de plantjes gingen natuurlijk niet weg, maar de rest wel. In plaats daarvan kochten we zo’n hip mandje (yep, iedereen heeft die geloof ik, maakt het niet minder tof ;p), een grote shiny kaarsenhouder en een huisje (ook die heeft iedereen haha). In combinatie met de roze vaas die ook een gouden print heeft staat dit tof!

collage 3

Ennnn we konden het weer niet laten…we kochten twee nieuwe muur borden! Op de blauwe rechtsonder staat een schommel getekend met daaronder de kleurrijke tekst ‘don’t forget to play’ (babe uitgezocht). Op de witte staat de tekst ‘and if the music is good you dance’ (ik uitgezocht). We like!

Ik kan echt de hele Laif en Nuver wel leeg kopen, wat een prachtige spullen verkopen ze toch. Ik wacht met smacht op het muurbord met de tekst ‘love is the new black’ de ze nu alleen nog maar in kaart vorm hebben. Ken je de winkel niet? Dan zou ik zéker eens een kijken nemen op de website (zie linkje hierboven).

Linksboven: een stuk boomstam (is zelf gemaakt door iemand anders en van haar gekregen), het varkentje kocht ik ooit in Duitsland in zo’n leuk ‘neus-winkeltje’ en de kaarsen houders komen van de Wibra (collectie vorig jaar). De nieuwe spulletjes die je ziet op de andere twee foto’s komen ook alle drie van de Wibra. Alles gekocht voor 17 euro samen, hoe cool is dat! Helemaal niet nodig om voor hele mooie accessoires veel geld uit te geven (daar koop ik liever nagellakjes voor ;p)

Tot zover dit deel! Ik kan niet wachten om het hippe mandje te vullen met kerstballen en kerstboomlampjes (in mijn hoofd is dat nu al heel cool). We willen nog graag andere kussenhoesjes en de roze/paarse bakken in het TV meubel vervangen voor iets anders. Hoe dat gaat worden? Geen idee nog, je ziet het vanzelf hier in een deel 2!

Wissel jij ook regelmatig van inrichting/accessoires en hoe vind je de onze?

Liefs!

8 gedachtes over “Woon accessoires

  1. Ziet er heel leuk uit zo! En dat mandje, dat heeft iedereen? Nou echt, hier niet hoor, hahaha

    Ennuh, ja ik wissel mee met de seizoenen, maar minimaal eigenlijk, eens in de zoveel tijd verschuif ik eens wat, ruim even wat op en zet wat anders neer, maar goed, ik heb zoveel troep nu, dat het amper meer opvalt, LOL. Toch heb ik alleen dat, wat ik zelf nog altijd mooi vind en zelf van geniet.

    X

    Like

  2. Ik vind het altijd leuk om steeds nieuwe dingen te kopen (m’n portemonnee helaas wat minder) en andere kleurtjes in m’n kamer te zetten maar eigenlijk blijft het over het algemeen toch wel altijd roze :D

    Like

  3. Pingback: Ons huis #2 | Life of Pirre

Geef een reactie

