Never seen before #3

Jaaaa, daar zijn ze weer! De meest belachelijke, achterlijke, lelijke, mislukte en wazige foto’s ever =D. Speciaal voor deze rubriek verzamel ik die foto’s zodat ik ze kan delen met jullie. Nieuwsgierig?

De meest ‘mislukte’ foto’s bewaar ik speciaal voor deze rubriek, want ook ik ben niet perfect! Juist leuk toch? Foto’s bekijken waar iemand hartstikke dom op staat (vind ik stiekem wel ;p). Had je de vorige gemist? Die kan je hierrrr nog terug kijken, laten we beginnen met part 3!

Ik probeerde hier een leuke foto te maken, zonder dat het licht in m’n bril reflecteerde. Nou dat laatste is gelukt, maar leuk?! Nehh….

Ben je benieuwd van wie ik die gekke bekken heb? Zie hier een beeldige familie foto XD

Babe ‘viel’ weer eens van de bank af (is een grapje wat wij altijd doen ;p), maar kijk nou hoe intens zielig hij kijkt *awww*.

Hier maakte ik foto’s over mijn schoenen stash. Deze foto heeft de keuring niet doorstaan (iets met een raar hoofd enzo)

Ik vind deze foto zó grappig! Mijn lieve babe looking like a downie (en écht mensen, no offence!)

Nou uhhh, ik kan er ook wat van. Geesh wat kan ik lelijk en vies kijken zeg! Haha

Echt hoor, voordat wij een keer normaal op de foto staan zijn we 24 foto’s verder

Het was een lekker ijsje geloof ik ;p

Schattig toch?! Op dit gezicht ben ik verliefd geworden!

En hij op dit gezicht XD

Mannen in een trein museum…..

Dit was op Ameland, waar we heel veel leuke foto’s hebben gemaakt. Dit was één van de mindere ;p

Cheater! ;)

Boeren pummel foto, lol

1

Nog zo’n leuke spruitjes foto. Dit was toeval: het lijkt net of ik babe aan het voeren ben!

HAKKUHHHHHHHH! (wat ik overigens helemaal niet kan)

Echt één woord is genoeg: HAHA

Zo, dit was ‘em weer! Ik vind het zelf heel leuk om deze foto’s weer terug te zien (met soms een heel klein beetje schaamte haha). Ik doe dit dus vooral omdat ik niet alleen maar ‘perfecte foto’s’ wil laten zien, maar juist ook de achter de schermen en mislukte foto’s. Hoort er ook bij vind ik! :)

Hoe vonden jullie deel 3?

Liefs!

5 gedachtes over “Never seen before #3

  1. Ik vind dit geweldig! hahahaha want zo is het leven inderdaad, IMPERFECT zeg ik altijd, ik bewonder jou om jouw lef in elk geval, ook al deel ik weleens wat slechte foto’s, toch… ;-) maar ja, ik sta er meestal slecht op, dus inderdaad, die ene goede foto is zoeken bij mij, hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

