Wedstrijd make-up look

Halverwege oktober had ik een stijldans wedstrijd. Dat is altijd een heerlijk excuus om mijn hoofd vol te plamuren met make-up, wat ik soms dus heel erg leuk vind =D. Ben je benieuwd naar de look? Kijk dan snel verderrrrr.

Zoals ik al zei: ik vind uitgebreid make-uppen soms echt heerlijk, helemaal als ik er een reden voor heb. Een stijldans wedstrijd is zo’n reden. Je staat natuurlijk wel in de spotlights en met een dagelijks make-upje heb je echt zo’n ‘blote billen gezicht’ en val je dus ook niet echt op. Dus tijd om te make-uppen en hoe kan dat beter dan met mijn (super gaaf) gewonnen make-up palette! Ik schreef er al eerder over en ik maakte al een dagelijkse look met die prachtige kleuren, maar nu is het tijd voor meer, véél meer.

In het echt vond ik het nog een veel heftigere ooglook, op de foto valt het nog redelijk mee. Ik gebruikte de prachtige warme kleuren in bruin, goud/zilver en donkerrood tinten. En guess what? Na de wedstrijd zat het er nog net zo mooi op als in het begin. Ik ben echt super fan van deze prachtige Make-up Revolution Flawless Ultra eyeshadow palette.

Ik vind de warme kleuren altijd heel erg mooi bij mijn groene ogen passen, als ik blauw tinten o.i.d. ga gebruiken staat dat écht niet (vind ik ;p). De nepwimpers horen er een beetje bij. Hoeveel mascara je ook gebruikt, op de dansvloer zie je er niets meer van, dus nepwimpers kunnen niet ontbreken. In het begin had ik echt een haat-liefde verhouding met die krengen, maar gelukkig gaat het steeds beter met het op plakken er van.

Tadaaaa, de totale look. Als ik het zo zie denk ik: kan nog wel wat meer haha. Ik ben duidelijk geen beauty blogger (want dat had ik alle gebruikte artikelen er wel bij gezet ;p), maar ik vind het soms leuk om dit soort dingen met jullie te delen en het is natuurlijk ook ‘leuk voor later’ voor mijzelf. Mocht je vragen hebben over de producten o.i.d., stel ze gerust!

Hoe vinden jullie de look geworden en draag jij wel eens een ‘heftig’ make-upje?

Liefs!

5 gedachtes over “Wedstrijd make-up look

  1. Ik denk dat het aan ons groenogigen ligt dat wij een perfecte make up weten te maken om dan achteraf te zeggen, ja dat had wel iets meer gemogen als de gelegenheid zich voor doet, hahaha Ik heb hetzelfde!

    Weet je wat heel mooi bij ons staat? Als groenogigen? Aubergine, maar die is op dit moment erg lastig te vinden, in de ninetees had ik de perfecte aubergine tint gevonden van Max Factor, maar ja… 20 jaar geleden, lol.. ik zoek nog steeds. je ziet er prachtig uit! En valse wimpers, nog nooit gedaan, toch kan het mooi ogen, maar dat je dat kunt!

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

