Liefde is… #2

Een tijdje terug schreef ik mijn eigen versie van ‘Liefde is…’. Erg leuk (al zeg ik het zelf ;p). Ik vond het zelfs zo leuk dat ik het nu nog een keertje doe. Of nouja, niet ik maar…..babe! Benieuwd naar wat hij liefde vindt?

Liefde is…

1. Dat je liefje je verzorgd en voor je kookt als je ziek bent.
2. Thuiskomen en zien dat m’n schatje een taart voor ons gebakken heeft.
3. Samen, tijdens een uitstapje, volproppen met allerlei lekkere snacks en snoep.
4. Gezellig ’s avonds, samen op de bank een film of serie kijken met een zak chips, een rol koekjes of een lekker toetje erbij.
5. ’s Morgens een briefje vinden waarop m’n schatje heeft geschreven dat ze van me houdt.
6. Af en toe m’n liefjes schattige voetjes mogen kietelen ondanks dat zij daar een hekel aan heeft.
7. Lekker ongegeneerd gek kunnen doen, uit volle borst vals zingen, of zo nu en dan een flinke boer laten zonder dat de ander daar vreemd van opkijkt.


8. Samen in een deuk liggen om de meeste gekke of kinderachtige dingen.
9. Elkaar een lekkere rug- of nek massage geven wanneer het nodig is.
10. Elkaar zo nu en dan de tijd gunnen om te besteden aan eigen hobby’s (gamen/bloggen enzooo)
11. Vele gekke, grappige en kinderachtige koosnaampjes voor elkaar hebben!
12. Met plezier en geluk terug kunnen kijken (zowel herinneringen als foto’s) op de dagen dat we samen waren. Remember that..?
13. Elkaar lang en verliefd aan kunnen kijken, terwijl je van binnen allerlei warme en liefdevolle gevoelens ervaart.
14. Vrolijk worden als de ander glimlacht.

Nou mensjes, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zat te smelten toen ik dit las <3. Wat heb ik toch ook een geluk met zo’n vent als babe! Dikke grote glimlach op m’n smoeltje op dit moment :D. Oh, en nog even voor de duidelijkheid: ik had babe gevraagd of hij het leuk vond om zijn versie van ‘Liefde is…’ te schrijven en hij zei ja! Ik heb het precies zo laten staan zoals hij het geschreven had en hij heeft er zelf de foto’s bij gezocht. It’s all babe dus. Trouwens, mocht je mijn (versie #1) versie nog niet gelezen hebben, die vind je hier terug.

Herken je je in bovenstaande dingen of vind jij iets anders liefde?

Liefs!

7 gedachtes over “Liefde is… #2

  1. Pingback: 2015 –> 2016 | Life of Pirre

  2. Pingback: Liefde is #3 | Life of Pirre

Geef een reactie

