Herfst

Wauw, wat was het een poosje terug fantastisch herfst weer! Ik vind de herfst super mooi, vooral door de veranderingen in de natuur. Als het dan ook nog droog is en het zonnetje schijnt dan ben ik een gelukkig mens. Wat vind jij?

De bladeren ritselen op de grond, ze worden plat getrapt door de vele schoenen die er overheen wandelen en ze drogen uit door de zon. Zo mooi, die verandering in de natuur. Hoe bijzonder is het dat de bladeren verkleuren, van de boom vallen en vervolgens een prachtig kleurpalet geven in bijvoorbeeld het bos. Je merkt het al: I love de herfst (oké, iets minder love als het de hele dag regent, maar dan nog!). Ik ging laatst bij de 4-mijl kijken hier in Groningen en ik fietste door het Noorderplantsoen terug. Het plantsoen was volop aan het verkleuren, wauw! Ik kon het niet laten om deze prachtige plaatjes met jullie te delen.

Hoe de zon reflecteert in het water…magisch.

Die kleuren van de bladeren, hoe mooi is dat!

Prachtige foto (al zeg ik het zelf ;p)

In combinatie met de straal blauwe lucht <3

Ik weet niet of het overkomt in de foto, maar ik voelde me helemaal zen en intens rustig na het wandelen en fietsen door het plantsoen. Moet ik écht vaker doen.

En als kersje op de taart: deze prachtige lucht ’s avonds.

Snappen jullie nu waarom de herfst gewoon rete mooi is?! Ik kan er in ieder geval intenst van genieten, van het wandelen door een bos of park als het herfst is.

Waar genieten jullie het meeste van tijdens de herfst?

Liefs!

9 gedachtes over “Herfst

  1. Als mijn voeten maar warm zijn kom ik sinds gisteren achter, hahahaha nee zonder dollen, het is nu al een week grijs hier amper zon gezien of op het laatste moment van de dag pas en dan 10 minuten, daar word ik niet vrolijk van! Maar als de zon schijnt en het droog is, is het prachtig, en dat mag wel weer even tevoorschijn komen hier.

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

