Nailart: Red & Gold

Ik ben weer creatief geweest en omdat ik het resultaat zo tof vind wil ik het graag met jullie delen. Ik heb het natuurlijk over nailart. Wil je zien hoe ik dit keer mijn nagels heb gelakt? Kijk dan snel verder :)

Sinds kort ben ik weer crea-bea met nagellak. Ik zocht een poos terug mijn nagellak stash uit en toen besefte ik mij dat het gewoon heullll erg zonde is dat ik er niet zoveel mee deed. Dus: tijd om weer lekker te kliederen met nagellak en proberen mooie nailart na te maken op mijn eigen nagels. Heb je mijn vorige nailart gemist? Die kan je hier terug lezen. Maar voor nu: check deze toffe nailart (al zeg ik het zelf ;p).

Op bovenstaande foto zie je twee verschillende creaties. De linker heb ik een poos geleden al gemaakt (en heel dom niet meerdere foto’s van gemaakt), maar ik wilde hem tóch even showen, want zelfs met één nailart nagel kan het er leuk uit zien. Het hoeft niet altijd alle nagels te zijn (wat een werk, ben ik veel te lui voor haha) of heel ingewikkeld. De rechter foto is de nailart waar deze blog over gaat. Ik heb nieuwe Rimmel nagellakjes én ik zag laatst een toffe foto en toen dacht ik: jaaaa, dat wil ik ook op mijn nagels!

*Tadaaa* Linksboven zie je de foto waar ik zo verliefd op werd. Hoe cool is die kleuren combi! Héél toevallig (kuch) had ik laatste nieuwe nagellakjes gekocht met ongeveer dezelfde kleuren. Een gouden glitter nagellak had ik echter nog niet (whaaaaaat?! ik heb meer dan 150 lakjes, maar geen één met gouden glitters?!…), dus die heb ik maar even gekocht XD.

Ik begon met een laagje gouden glitters, die heb ik alleen aan één kan van mijn nagels gelakt (de kant van mijn nagelriem). Als de rode lak er toch overheen vond ik het niet nodig om op mijn hele nagel glitters te smeren (told you, lui). Daarbij vind ik glitters echt sh*tty om eraf te halen, dus hoe minder hoe beter! Vervolgens ging ik heel random (en ‘slordig’) de lichtste kleur rood over het goud heen strepen. Het moest juist geen strakke lijn worden, dus hier en daar een veeg werkt dan prima. Toen dat droog was deed ik hetzelfde met de donkerrode kleur. Daarna nog een topcoatje erover en klaar is kees! Geen gedoe met tooltjes, stempels of andere shizzle die je vaak nodig hebt bij nailart.

Ik gebruikte de volgende nagellakjes.

– Goud glitters: Essence nr. 44 ‘On air’
– Lichtrode nagellak: Rimmel nr. 340 ‘Berries and cream
– Donkerrode nagellak: Rimmel nr. 313 ‘Rita rouge’
– De topcoat is van Essence.

Ik vind het een heerlijke herfst-look qua nagels en ook over deze nailart heb ik al veel complimentjes gehad (altijd leuk!). Ik ben weer helemaal hooked en ik kan niet wachten tot mijn volgende creatie =D

Wat vinden jullie van deze creatie en zou je het zelf ook een keer willen maken?

Liefs!

4 gedachtes over “Nailart: Red & Gold

Geef een reactie

