Mirror Mirror #2

Het is weer tijd voor een deel 2 van deze rubriek! De afgelopen tijd heb ik ten eerste: genoeg geshopt en dus ten tweede: genoeg nieuwe outfit foto’s kunnen maken. Wat ik de afgelopen tijd droeg zie je hierrrrr.

Ik had het er laatst met babe over: ik denk dat ik wel twee maanden lang iedere dag een andere outfit aan kan doen… Als in: zoveel kleding heb ik, die ik natuurlijk dan ook nog oneindig kan combineren met elkaar (hmmm….ik zie een uitdaging aankomen). De afgelopen tijd heb ik mijn (nep)leren jasje weer herontdekt en ben ik nogal van de donkere kleding geweest. Ik vind het dan leuk om daar hele felle kleuren nagellak bij te doen.

Op bovenstaande collage zie je dat ik voornamelijk zwart draag. Ik heb twee paar nieuwe laarsjes en ik vind het stoer om die bij een jurkje/rok te dragen. Links zie je een zwarte jurk (met kanten achterkant) en 1 van mijn nieuwe laarsjes (Scapino). In het midden een zwarte kokerrok met mijn rode ‘vlinder’ T-shirt erboven in combinatie met een oversized vest (Primark) en mijn glitter ‘Michael Jackson’ schoenen. Rechts is hetzelfde jurkje als links, maar dan met mijn geliefde (nep)leren jasje erboven. Daaronder draag ik mijn andere nieuwe zwarte laarsjes (Bristol). Die overigens precies de juiste hoogte hak hebben (lees: ik kan er de hele dag op lopen ;p).

Wat mij hier direct opvalt is hoe ik sta, blijkbaar heb ik een nieuwe pose ontdekt… Rechts een wit T-shirt (onbekend welk merk) met again het (nep)leren jasje in combinatie met een zwarte spijkerbroek en mijn geliefde roze (yay, roze!) sneakers van Adidas. De tas schijnt op een duur beroemd merk tas te lijken, maar deze is gewoon van de markt XD. In het midden weer het rode vlinder T-shirt, donkerblauwe skinny jeans (C&A) en mijn witte All Stars. Rechts (weer) het jasje en het witte T-shirt, dit keer samen met een blauw skinny jeans (Primark) en mijn dierenprint espadrilles (Manfield). Die lopen trouwens echt héérlijk!

Hier heb ik de blouse ontdekt! Ik zag echt een prachtige zwart/wit gestreepte blouse op de blog van CRVY.nl en ik was verkocht: ik wilde ook een nieuwe blouse =). Rechts dus mijn flower blouse (believe it or not: Wibra) in combinatie met mijn zwarte spijkbroek en mijn zwarte veterschoenen (van onbekend). In het midden een jurkje die ik al heel lang heb, van de H&M, met daarbij mijn nieuwe geliefde tas (C&A) en diezelfde zwarte veterschoenen weer. Rechts mijn favoriete blouse (C&A), zwarte spijkerbroek en mijn nieuwe laarsjes die je ook al eerder zag (Bristol).

En als laatste nog drie totaal verschillende outfits! Ik vind hiervan de linker erg geslaagd. Rok is van onbekend, zwarte longsleeve van de H&M en het vestje van de Primark. In het midden niet veel bijzonders behalve de mouwloze colbert (die vást nog beter te combineren is…iemand tips?) en mijn toffe nieuwe ketting (H&M). Rechts zie je mijn favoriete jasje van Jane Norman (V&D). Ik vond hem véél te duur dus ik heb heel geduldig op de sale gewacht haha.

Ik heb zoveel kleding, maar toch pak ik eigenlijk altijd hetzelfde. Dat is comfortabel, zit lekker en is makkelijk omdat ik weet dat het (bij elkaar) past. Toch wil ik daar wat aan doen, verdorie! Ik ga de aankomende tijd proberen om vaker af te wisselen qua kleding (stijl). In de volgende Mirror Mirror zal wel blijken of dat is gelukt =).

Welke outfit vind jij het mooist en wat draag jij het liefst?

Liefs!

4 gedachtes over “Mirror Mirror #2

  1. Pingback: Mirror Mirror #3 | Life of Pirre

Geef een reactie

