Saturday date night

Afgelopen weekend had ik alwéer twee dagen weekend (wat een luxe)…kan ik echt zó van genieten! Zaterdag hebben we vele leuke dingen gedaan en we eindigden met onze datenight! Benieuwd wat we allemaal hebben gedaan? Je ziet het in deze plog.

1

Goedemorgennnn! Echt een lucky shot met die vogel perfect in het hoekje haha. Love de lucht <3

2

Mijn Introvert blog kwam online, best een beetje spannend (dat heb ik bij sommige persoonlijke artikelen).

3

Babe ging (oké, moest ;p) outfit foto’s maken voor een nieuw Mirror Mirror artikel. Deze foto was afgekeurd i.v.m. afgehakte beentjes.

4

We gingen naar de Vintage kilo sale in de Aa-kerk in Groningen. Nog nooit naar zoiets geweest, super leuk!

5

Die linker spijkerjas was écht vintage. Ik probeerde een (mooi zittend) jurkje, maar het printje vond ik tóch iets te ‘oma-achtig’. De jas op de rechter foto had ik bijna gekocht…toch veel twijfel (en bij twijfel NIET doen zegt m’n mams altijd ;p)

6

We kwamen uit de kerk en zagen allerlei (vr)eetkraampjes, jummm! Heerlijk in het zonnetje gezeten met m’n muffin (en babe natuurlijk).

7

Taarterie De Dis, die weet wel hoe ze een heerlijke muffin moet bereiden. Ik heb ervan gesmuld :D

8

Babe koos een spinazie quiche, ook erg geslaagd zei hij.

9

<3 voor Groningen

11

Vervolgens gingen we onze nieuwe huisgenoot ophalen. Mensen: meet Big Bob! Hier nog in twee delen, maar straks is hij ‘volledig’ en kunnen we hem lekker in elkaar boksen (lol). Bob is een ‘boks zak’!

10

Omdat Bob zelf niet zwaar genoeg is moeten we hem zand voeren, op die manier blijft hij op z’n plek!

12

Na al dat gesjouw en heen en weer gereis hadden we honger gekregen. Ik zal er maar niet bij zeggen dat ik die kaassoufflé totaal heb laten aanbranden aan 1 kant XD

13

Ik ging nog even de leuke reacties lezen op mijn blog en bezocht nog wat andere blogs. Heerlijk zo op de bank, als het al schemert…gezellig!

14

Tijd om naar de bios te gaan, om 20:30 begon Martian (babe: ‘ik heb de vroege film maar gedaan, anders val je weer in slaap’…en bedankt babe). Toffe film, zeker een aanrader! :)

15

We zaten in (mega)zaal 1. Ik vond overigens die 3D niet écht wat toevoegen aan deze film.

16

Eenmaal thuis de (nieuwe!) gordijnen dicht (zo lekker knus) op de bank met….

17

…tosti’s! Ohhh foei, I know. We hadden honger oke?! ;) Ik at 1 tosti met kaas en 1 met jam en kaas (en ja, dat is lekker…try it!)

18

Rond 1:00 was het tijd om te gaan slapen. Babe lag gelijk te snurken, ik ging nog even deze laatste foto maken en viel uiteindelijk ook in slaap.

Dat was ‘em weer, de plog van afgelopen zaterdag! Erg leuk om een datenight te hebben met babe. We zitten ook héél graag op de bank met een goede serie of film, maar om er dan regelmatig toch een keer uit te gaan, dat is zo leuk! Gaan we vaker doen :)

Hoe was jullie weekend?

Liefs!

9 gedachtes over “Saturday date night

  1. hahaha die laatste foto en dan zegt ze dat ze introvert is ;-) Oké op ander vlak, heerlijke plog en die film, oh die is in de bios nu… ik zag hem al eerder deze week, dacht op dvd of zo, ik ga eens kijken wat dat voor film is.

    En weekend? Het is alweer midden van de week, ik ben brak, zou het niet meer weten, heb vooral rust gehouden geloof ik afgelopen weekend om vervolgens in deze drukke week terecht te komen, hahaha

    X

    Like

Geef een reactie

