Nailart: Black & Pink

Meestal ben ik te lui of heb ik er geen zin in, maar de afgelopen dagen had ik dat wel! Ik lakte mijn nagels pretty pink (ofcourse) met een leuke twist en ik probeerde nog iets anders! Ben je benieuwd naar het eindresultaat?

Zoals ik jullie laatst al liet zien is mijn nagellak stash enorm groot. Ik heb dus ook alle keus (of eigenlijk teveel keus) om mijn nagels mooi te lakken. Een poosje terug zag ik een foto voorbij komen op internet en ik heb er direct een screenshot van gemaakt. (zie de uitgelichte foto op de home pagina bij dit artikel) Echt toffe nailart vind ik dit! Het lieve, schattige van het roze (yay, roze!) en het stoere, strakke van het zwarte. Toffe combi. Ik nam mij voor om het proberen na te maken wanneer ik de tijd had.

Ik zei het al hierboven: ik ben nog wel eens lui. Ik doe dus ook niet aan een basecoat voordat ik mijn nagels een kleurtje geef. I know, daar verkleuren je nagels van. Been there, done that ;p

Ik begon dus met twee laagjes roze van Rimmel. Deze kocht ik bij Mijn Tafel waar ik zelf ook 3 weken een tafeltje heb gehuurd. Dat avontuur kan je hier lezen mocht je dat willen.

Anyway: Vervolgens pakte ik mijn zwart met glitter striper van Essence erbij. Deze heb ik al een poos en ik vind het nog steeds een fantastische uitvinding! Ik heb namelijk ook wel de tattoo-pen gebruikt om nailart mee te creëren, maar dat werkt voor mij echt niet. De pen doet niet wat ik wil, geef mij maar een striper. Het is bij deze nailart nog best lastig om je nagels mooi symmetrisch te krijgen met de lijnen. Van veraf zie je gelukkig niet dat sommige niet helemaal in het midden zaten, shhh ;p

Uiteindelijk heeft het er een dikke week goed op gezeten (goede kwaliteit nagellak die Rimmel) en heb ik er veel complimentjes over gehad. Leuk om te horen :D

Wat vind jij er van?

Liefs!

12 gedachtes over “Nailart: Black & Pink

  1. Pingback: Nailart: Red & Gold | Life of Pirre

  2. Wat cool gedaan zeg!! Kost me teveel tijd. Plus.. ik lak altijd nagels als ik denk dat het kan (dat de kleine bijvoorbeeld in bed ligt) en dan gebeurt er toch wat dat ik hem er uit moet halen. Ben er voorlopig dan ook maar even mee gekapt :)

    Like

Geef een reactie

