Liefde is…

Ik wilde proberen te omschrijven wat voor mij liefde is. Nog best lastig kan ik je vertellen! Ik heb besloten om het in de trend van ‘Liefde is’ te doen. Wat is liefde?

Liefde is…

1) Door hem tegen gehouden worden bij het stoplicht omdat je zelf niet goed genoeg uitkijkt
2) Dat hij (’s morgensvroeg) met je meegaat naar de dokter omdat je er zelf erg tegen op ziet
3) Door hem gebeld worden op je werk met de mededeling dat je mobiel nog thuis ligt (en dus niet kwijt is geraakt o.i.d.)
4) Als hij voor je kookt op zaterdagavond omdat hij weet dat je die week 6 dagen hebt gewerkt (in plaats van de reguliere 5 dagen) en dat je het dus druk heb gehad
5) Als hij een dekentje voor je pakt wanneer je het koud hebt, zonder dat je er naar vroeg
6) Wanneer je een kusje op je neus of voorhoofd krijgt, zomaar
7) Als hij één van zijn laatste stukjes van zijn favoriete hamburger aan jou laat proeven
8) Gewaarschuwd worden dat die film waarschijnlijk veel te eng voor je is

9) Als hij je laat huilen (van geluk) door hele lieve dingen op je verjaardagskaart te schrijven
10) Dat hij je zijn ‘dikke buik’ laat zien wanneer je je zelf ‘dik’ voelt
11) Als hij je ’s avonds laat een lief appje stuurt (als je zelf al slaapt), zodat je er ’s morgens mee wakker wordt
12) Getrakteerd worden in je favoriete eettent en dat hij betaalt van zijn eigen rekening (ook al heb je een gezamenlijke rekening)
13) Dat hij je laat zien en ervaren dat niet alle honden eng zijn
14) ‘Wat zie je er mooi uit’ tegen je zeggen als je ’s morgensvroeg naar je werk gaat en hij bevindt zich nog half in dromenland
15) Samen picknicken op een kleedje, onder de boom, aan het water
16) Als hij je de tijd en ruimte geeft voor het onderhouden van je blog, ook al gaat hij liever wat met jou samen doen

Voor mij is liefde babe. Wat is liefde voor jou?

Liefs!

14 gedachtes over “Liefde is…

  1. Ik kan je wel vertellen dat ik dit met een glimlach heb zitten lezen en alle punten die jij noemt, voor mij ook een teken van liefde zijn, vooral als hij mij op mijn voorhoofd kust, nu nog die prins vinden die dat gaat doen bij mij, maar de ervaring is er al ;-)

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Liefde is… #2 | Life of Pirre

  3. Pingback: 2015 –> 2016 | Life of Pirre

  4. Pingback: Liefde is #3 | Life of Pirre

Geef een reactie

