Heerlijk dagje

Afgelopen zaterdag had ik eindelijk weer eens twee dagen weekend, heerlijk! Babe en ik heb lekker geshopt in Groningen (hoe kan het ook anders) en er zijn weer leuke dingen gekocht! Ik heb geplogd, wanna see?

1

Zoals altijd begin ik een plog met een bed-foto: goedemorgen! :D

2

Lekker ontbijtje in mijn pyjama (loveee in m’n pyjama zitten in het weekend haha). Crackers voor mij, kwark voor babe

3

Tijd om ons huisje schoon te maken. Ik ging stoffen en het toilet schoonmaken, babe stofzuigen en de badkamer

4

Ik wilde even relaxen met het lezen van blogs, deed internet het niet…grrr =(

5

Tijd voor een klein yoghurtje met muesli erbij (Aldi), zó lekker!

6
We hebben al een paar weken oud papier verzameld…iets te lang want nu is het veel te veel haha

7

Uhhhh, ja…ik weet niet precies wat hier gebeurde haha XD

9

Pyjama uit, bad-ass outfit aan. Love dit ‘leren’ jasje!

10

Ik zag deze super zachte trui bij de Bristol, maarja….zachte truien kriebelen meestal ook -__-

11

We hebben er zin innnn. Even een together-selfie in de spiegel

12

Dit is een paar uur verder. Lol…

13

We kochten weer een muurbord in deze prachtige Laif en Nuver winkel. We hebben er inmiddels zes

14

Milkshake tijd. Onder andere met roomijs en stroopwafelstukjes (goddelijk!)

15

Babe houdt er ook van haha. Hij had eentje met ananas en nog iets wat ik niet meer weet ;p

16

Ik was zó benieuwd naar deze Nikkie winkel (die in aug. open zou gaan), maar hij was helaas nog steeds dicht :(

17

Twee x een blouse, een ‘schaapjes’ vest/bodywarmer en mijn mooie nieuwe tas. Love de kleur! :D

17-1

En twee langere kokerrokken in bordeaux-rood en leger groen (als lijkt het op de foto meer bruin) en laarsjes!

17-2

De laarsjes dus. Ik kan écht verliefd worden op schoeisel (jullie ook, geef toe!) Love deze echt leren schoenen <3

18

Haha, babe is ook niets gewend! Als troost ging ik voor hem koken, onze lekkere chipsschotel

18-1

En, al zin in? Zó lekker! Gehakt, ui, paprika, wrapsaus, nacho chips en kaas. Jummmmm

20

We gingen een film uitzoeken op Netflix. Meestal duurt dat minstens 25 minuten, maar nu waren we er al snel uit: Olympus has fallen (en die was cool!)

19

Ohhhh, grote foei! Suikerbrood en pecan-caramel ijs + kopjes thee <3 (In het weekend mag dat)

21

Was een leuke dag met de liefste!

Heerlijk genoten van deze dag. Ik was echt hysterisch blij met 2 dagen weekend na vele weekenden maar 1 dag vrij te hebben gehad. Kan ik mij dan zó op verheugen! Hoe vul jij je weekend het liefste in?

Liefs!

9 gedachtes over “Heerlijk dagje

  1. Oh wat een goed idee die chips schotel hahahaha zo heb ik mijn taco macaroni ooit verzonnen ;-) Meerdere dagen mee te doen en alle verse dingen eromheen als je wilt en ook de chips erbij ja :D

    Hier ga ik eens even mee aan de slag! Recept lijkt me onnodig is makkelijk te verzinnen deze denk ik zo!

    Leuke plog, ja hier geniet ik ook van.

    X

    Liked by 1 persoon

      • hahaha het is heel simpel. Je maakt het gehakt aan met de taco kruiden, beter is om even het dubbele te nemen dan nodig is voor normaal gehakt. Je doet er uit door, en wat je nog meer lekker vindt, je kunt er zelfs extra verse knoflook door doen, dan kook je de macaroni naar keuze groot of klein, meestal nemen wij schelpjes of die spiralen. Als de macaroni klaar is, dan gooi je het gehakt en de macaroni door elkaar en klaar. Daarbij serveer je dus de taco saus naar keuze ipv van wat je gewend bent, geraspte kaas eroverheen en je kunt daar dus heel goed ijsbergsla gewoon naast doen, tomaten vers snijden, komkommer zelfs en dit mooi opsieren op je bord kun je het allemaal mengen als je wilt, of de verse spullen eromheen laten. Ik maak een bord dan ook als volgt op: randje rondom de gesneden sla, midden macaroni, tomaat eromheen en komkommer ook eventueel of gewoon in grote stukken los erbij serveren om apart op te knabbelen. Geraspte kaas over het hele bord dus ja ook over de sla en de tomaten heen, dan de saus waar jij wilt en hop eten maar :D

        Like

      • Als je met twee personen bent, doe je hier met gemak 2 dagen mee als je al het vers mee eet, en dan vergeet ik nog, gewoon de nacho chips, ook erbij… eromheen, erdoor of los… hoe jij het wilt! 500 gram gehakt is 1 zakje kruiden in dit geval dus 2 omdat de macaroni natuurlijk blanco is, kun je zonder zout koken dan ook ;-)

        Like

  2. Tegenwoordig vind ik het al heerlijk als ik gewoon niets hoef in het weekend. Na 36 uur gewerkt te hebben ben ik gewoon blij dat ik languit op de bank kan gaan liggen en kan doen wat ik zelf wil. Lezen, slapen, tv kijken… heerlijk!

    Like

Geef een reactie

