Gewonnen! #2

Whoehoe, ik heb iets héél gaafs gewonnen! Zeg ik altijd dat ik nooit wat win, maar dat is bij dezen dus niet meer waar ;) Ik weet zeker dat ik deze prijs veel ga gebruiken, Nieuwsgierig?

De vorige keer won ik een bedrag wat ik kon besteden aan mobiele telefoon hoesjes (niet gelezen? *klik*). Dat vond ik echt héél erg leuk (vooral omdat ik dus nooit wat win ;p). Nu kreeg ik opeens van Sarah (van de leuke & vrolijke blog Saar Enzo) het verrassende berichtje dat ik bij haar wat gewonnen had, yayyy hoe leuk =D.

Ik won namelijk de Make-up Revolution Flawless Ultra eyeshadow palette (alsjedatallemaalaanelkaarschrijfthebjeeenretegoedgalgjewoord ;p). En ik kan je vertellen, dat is echt een heullll mooi doossie met make-up!

Heel af en toe doe ik mee met winacties van mijn leuke mede-bloggers, alleen als ik denk: waahhhh, dat vind ik ECHT leuk (mocht ik dat winnen). Dat dacht ik dus ook toen ik dit prachtige palette zag. De meesten van jullie weten denk ik wel (anders foei! ;p) dat ik aan stijldans wedstrijddansen doe en dat ik daar ook altijd heerlijk volledig over de top gemake-upt (hoe schrijf ik dit mensen?!) heen ga. Ik heb daarbij eigenlijk altijd dezelfde make-up op (paars tinten), maar met deze prachtige warme kleuren kan ik veel meer variëren. En wat nog leuker is: in dit palette zitten ook nog allerlei matte, glanzende en glitter oogschaduws. Prachtig te combineren, LOVE it!

Oké, dan nu de jaloersmakende foto’s XD

collage 1

Super lief, Sarah had er helemaal een mooi pakketje van gemaakt. Er zaten allemaal kleine samples in van verschillende merken en producten, een vrolijk kaartje en natuurlijk het palette zelf. Nog zonder de inhoud van het palette gezien te hebben was ik al onder de indruk =)

collage 2

Whuaaahhhh: liefde! Kijk dan wat een super mooie kleuren <3

En dan is het natuurlijk ook nog tijd om een oog look te maken. Ik probeerde de wat donkerrode tinten, ik vind dat zelf wel mooi bij mijn kleur ogen. Komt ie:

collage 3

Tot zover deze (lichtelijk hysterische) post over m’n prijs. Ik ben er errrrg blij mee, dank je Sarah! =)

Ohja, waar ik trouwens ook helemaal vrolijk van werd zijn de leuke gifjes die Sarah bij het bekend maken van de winnares in de post had gezet. Vooral die van Batman hihi.

Ken jij dit make-up palette en wat vind jij er van?

Liefs!

10 gedachtes over “Gewonnen! #2

  1. Pingback: Wedstrijd make-up look | Life of Pirre

  2. Pingback: X-mas 2015 | Life of Pirre

Geef een reactie

