Hij zegt / Zij zegt #2

Daar is er weer eentje mensen! Een nieuwe Hij zegt / Zij zegt en hij is leuk kan ik je vertellen! Ben je benieuwd wat babe en ik van elkaar vinden of over elkaar zeggen? Klik dan op de prachtige  ‘lees verder’ button :)

We doen het vandaag iets anders dan de vorige Hij zegt / Zij zegt. Kon je in het eerste deel nog lezen hoe babe en ik heel verschillende op bepaalde situaties reageerden, vandaag is het als volgt. Ik heb een 25-vragen-lijst gemaakt, gericht op ons. Alles wat met ons te maken heeft, onze relatie enzovoort. De lijst hebben wij allebei apart van elkaar ingevuld. We hebben  dus heerlijk ongegeneerd en (nu dus) publiekelijk over elkaar ‘geroddeld’. De antwoorden van ‘M’ zijn van Miriam en de antwoorden van ‘J’ zijn van Jeremy (lijkt me logisch…toch?!) Ennnnn hieronder het resultaat :D

1. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
M: Eigenlijk via Hyves (ja ja, long time ago!) Ik had gereageerd op een foto van babe en vervolgens kwamen we aan de chat/praat.
J: Online via Hyves. We kwamen met elkaar in gesprek toen Miriam me complimenteerde op één van mijn foto’s.

2. Vertel eens over jullie eerste date?
M: Die vond ik spannend haha. Na lang aandringen/vragen van babe heb ik op een gegeven moment toch maar spontaan ja gezegd (iehhh). Hoe dat precies verder ging beschreef ik hier al een keertje eerder.
J: Het was heel warm dus we hadden eerst een lekker ijsje gekocht in de Folkingestraat en daar op het bankje voor de ijszaak wat gekletst. Daarna zijn we een potje basketbal gaan werpen in het stadspark, waar ik vervolgens keer op keer (niet expres) verloor. I blame the heat! Daarna in het stadspark lekker op een bankje gaan zitten om van het weer te genieten. Daar volgde onze eerste zoen :)

3. Welke kleding had Jeremy/Miriam aan op jullie eerste date?
M: Uh….volgens mij was het een korte (spijker?)broek, een zwart T-shirt en zijn rood/witte Nike sneakers (klopt dit babe??? ;p)
J: Een zomers jurkje als ik het mij goed herinner ;p

4. Wat was je eerste gedachte over Jeremy/Miriam?
M: Yes, hij is lekker lang! En ik vond hem wel een stoere dude, want ik vond hem heel cool lopen hihi.
J: Wat een schatjeeee!

5. Wat vind je het aller leukst aan Jeremy/Miriam?
M: Hoe zorgzaam en lief hij is. Kijk ik bijvoorbeeld (weer eens) niet goed uit bij het oversteken dan houdt hij mij tegen <3
J: Haar mooie oogjes.

6. Wat vind je het aller niet-leukst aan Jeremy/Miriam?
M: Dat hij soms helemaal bij zijn eigen standpunt/mening blijft ‘kleven’ over specifieke onderwerpen, zoals bijvoorbeeld politiek of dingen die met zijn studie te maken hebben. Een andere mening (van mij) is dan op een gegeven moment soms niet meer welkom ;p
J: Soms is ze onnodig onzeker over zichzelf, ondanks dat ze er mooi uitziet. Ze mag dus best wat minder terughoudend zijn :)

7. Wat denk je dat Jeremy/Miriam zijn/haar kostbaarste bezit is?
M: Oeh, lastig… Ik denk dat ik dan toch ga voor zijn strips. Zijn verzameling van stripboeken is hem best kostbaar denk ik.
J: Ik natuurlijk :P Daarnaast… haar blog haha. Haar familie natuurlijk ook.

8. Wat is de beste eigenschap van Jeremy/Miriam?
M: Hier geef ik hetzelfde antwoord op als bij vraag 5.
J: Begripvol en ze kan lekker gek doen, net als ik. Kon het toch niet bij eentje laten ;)

9. Wat is de slechtste eigenschap van Jeremy/Miriam?
M: Zijn ongeduld. Duurt het downloaden naar zijn idee te lang of zit de laptop weer tegen te werken, nou…berg je dan maar ;)
J: Koppigheid. Ik moet wel heel wat doen wil ik haar van iets overtuigen.

10. Noem de 3 meest door jou gebruikte koosnaampjes voor Jeremy/Miriam
M: Babe (duh), liefje, skattel.
J: Knuffelkontje, donsje en lieverdje.

11. Wat is Jeremy/Miriam zijn/haar stopwoordje?
M: Damn, daar hadden we het laatste nog over! Ik weet het niet meer…
J: Kan zo geen bedenken…

12. Waar kan je Jeremy/Miriam ’s nachts wakker voor maken?
M: Ik denk niet dat hij dat prettig vond, maar ik heb hem wel eens wakker gemaakt omdat ik weer een muis hoorde trippelen XD. Ik denk dat ik hem wel wakker zou mogen maken voor een roadtrip door Amerika.
J: Toetjes of ijs :P

13. Hoe krijg je Jeremy/Miriam aan het lachen?
M: Door héél lief te kijken, als ik weer eens een gek dansje doe zonder muziek erbij of door van die belachelijke domme YouTube video’s waar iemand weer op z’n smoel gaat o.i.d.
J: Simpel. Door haar te kietelen, met name onder haar voeten. Nee, dat is valsspelen. Door lekker gek te doen.

14. Waarover kan Jeremy/Miriam (erg) boos worden?
M: Dit komt ook weer een beetje overeen met vraag 9. Als iets niet lukt zoals hij het wil of als iets niet vlot genoeg gaat, dan wordt hij wel even heulll pissig.
J: Aso’s in het verkeer!

15. Waar is Jeremy/Miriam bang voor?
M: Oeh…bang voor? Volgens mij niet echt iets specifieks qua dieren o.i.d. (daarom roep ik hem ook altijd als ik weer een vaag eng beest zie kruipen)… Maar ik denk dat hij wel bang zou zijn om iemand uit zijn familie te verliezen.
J: Beesten (oftewel insecten) enzo. Spinnen vooral :) (technisch gezien geen insecten, danwel arachnoïdea)

16. Ken je het telefoonnummer van Jeremy/Miriam uit je hoofd?
M: Tot en met ‘06’ wel, daarna niet meer.
J: Nee :$ Reden is dat ik niet vaak bel, maar in plaats daarvan app. Daarnaast, oefening/herhaling doet onthouden, en niet-vaak-bellen + telefoon-contacten-geheugen = niet uit mijn hoofd kennen.

17. Wat staat er in het laatste app berichtje die jij naar Jeremy/Miriam hebt gestuurd?
M: ‘Hoop naar het goede adres haha’. Dat ging over deze vragenlijst die ik hem doorgemaild had (naast zijn telefoonnummer, weet ik zijn e-mailadres ook niet uit mijn hoofd)
J: ‘Uhhh… nee’ :P

18. Wat staat er in het laatste app berichtje die Jeremy/Miriam naar jou heeft gestuurd?
M: ‘Okeeee’ (mannen he, lekker kort van stof)
J: ‘Secret Santa? 0:)

19. Welke emoticon gebruikt Jeremy/Miriam het meest als hij/zij jou appt?
M: Het rode hartje, het koalabeertje en de zoentjes (lippen)
J: Verliefde hartjes-oogjes emoticon

20. Wat is de lievelingskleur van Jeremy/Miriam?
M: Uhhh….zee blauw?!
J: Geel? Nee grapje, roze natuurlijk :)

21. Welk eten vindt Jeremy/Miriam het aller aller lekkerst?
M: De ‘kruimelschotel’ (voorheen van Bertolli, nu maken we die zelf), onze ‘chipsschotel’ en natuurlijk stokbroodjes met eiersalade.
J: Wow… uhhh… Chipsschotel? Kruimelschotel? Of toch ijsjes of toetjes met karamel en nootjes? Of…

22. Welk eten vindt Jeremy/Miriam het aller aller niet-lekkerst?
M: Olijven?? (Babe, help me out here)
J: Vis. Overduidelijk.

23. Hoe denk jij dat de toekomst eruit ziet voor Jeremy/Miriam?
M: Ik denk dat hij een leuke baan krijgt in het wereldje waar hij nu ook voor studeert. In een mooi zelf gekocht huis woont, met een middelgrote lieve hond en een aantal schatten van kindjes. En dan ga ik er vanuit dat hij dat allemaal met mij wil delen.
J: Gelukkig, gezond en gevuld met veel liefde :)

24. Als je één wens mocht doen voor Jeremy/Miriam, wat zou je dan voor hem/haar wensen?
M: Dat hij het leven krijgt zoals hij het graag zou willen hebben, ongeacht hoe dat leven eruit zal komen te zien, zolang hij maar écht gelukkig is.
J: Dat ze veel geld zou verdienen (en rijk zou worden) met haar favoriete bezigheid, bloggen/ploggen :D

25. Wil je nog iets kwijt over of aan Jeremy/Miriam?
M: Ik kan mij geen betere vriend wensen, ik ben zo dankbaar dat ik jou heb ontmoet, je bent de liefste! Love you <3
J: Love youuuuuuuuuu!

Dat was ons liefdes-lijstje! Ik vond het zelf echt heel erg leuk om te lezen wat babe hier allemaal van vond. Hoe vond jij deze vorm van Hij zegt / Zij zegt?!

Liefs!

9 gedachtes over “Hij zegt / Zij zegt #2

  1. Ontzettend leuk om te lezen, mis ik alleen zo hier en daar 1 dingetje, en dat is of het antwoord klopt wat jullie elkaar hebben gegeven gezien jullie zelf al zeggen dan uhhhh toch? etc, hahahaha des te leuker ook eigenlijk weer :D

    X

    Like

  2. Pingback: Ergernisjes #4 | Life of Pirre

  3. Pingback: 2015 –> 2016 | Life of Pirre

Geef een reactie

