Picknick Zuidwolde

Ik heb zó genoten van deze dag! Afgelopen twee weken heb ik 6 dagen gewerkt (zaterdagen ook) en ik was dus écht toe aan mijn ééndaagse weekend. De titel verraadt al een beetje wat we hebben gedaan, maar kijk je mee?!

Een héle poos terug gingen babe en ik een eind fietsen en kwamen we uit in Zuidwolde (Google het maar ;p). Vandaag wilden wij daar graag opnieuw heen om heerlijk te chillen en te picknicken. Wat een super gezellig en leuk dorp is dat zeg! Zo’n dorp waar een bruggetje nog handmatig wordt afgesloten en open wordt gezet omdat er een bootje aan komt. Love it!

Ik heb een aantal foto’s voor jullie, dus eigenlijk is het een soort halve plog geworden, alleen van de middag.

Factor 50 ingesmeerd, onze stoerste zonnebril op, zomerkleding aan en gaan met die banaan!

Als je goed kijkt zie je een hele zwerm vogels boven het veld. Het waaide best hard en de vogels leken echt te ‘zweven’.

We zijn er! Ons plekje onder de boom, aan het water, bij de brug op het gras <3

Ons picknick voedsel, jummmm. Stokbroodjes met eiersalade, bosbessen muffins met kwark erin en lekkere sapjes.

Heerlijk in de zon gelegen (echt warm joh!) met dit als uitzicht (dat is ‘de boom’)

6

Babe z’n sexy face hihi ;)

Chilluhhhhh (met die billuhhh…sorry)

M’n (mega!) oude Birkenstocks weer eens uit de doos gehaald, ik heb nog nooit iemand met dezelfde gezien (qua kleur).

Intens genieten

Uitzicht vanaf het grasveldje waar we op lagen, pretty toch!?

Babe was in slaap gevallen (al zegt hij van niet ;p)

Muffin-tijddddd!

Oehhh, heisa in het dorp: de brug moest open ;). Handmatig dus hè, geweldig!

Dit ‘bootje’ moest er door. Leuk om te zien hoe dat in zo’n dorp gaat, lekker ‘boers’ ofzo.

We hebben echt zó genoten van deze dag. Niets hoeft alles mag, lekker relaxen en picknicken. Love that! Zuidwolde ligt op fietsafstand van Groningen, dus prima te doen. Ik ontdekte dat mijn band leeg liep toen we net aankwamen. Toen we weg wilden was die plat =(. Aan een aardige meneer uit het dorp gevraagd of ik een fietspomp mocht lenen, dit mocht gelukkig! Ik heb het tot halverwege de terugreis kunnen redden, de rest moesten we lopen. Fijn dat we de helft toch nog konden fietsen, bedankt aardige meneer! :)

Ga jij wel eens picknicken? Waar doe je dat het liefst?

Liefs!

5 gedachtes over “Picknick Zuidwolde

Geef een reactie

