100e post

Ik zag eigenlijk bij toeval dat de eerst volgende post mijn 100e zou zijn. Yay, hoe leuk is dat! Waar die over gaat?


Ik poste laatst in april al dat m’n blog een jaar bestond (ook leuk),  maar nu kan ik dus ook zeggen dat dit mijn volgende mijlpaal is (oke, mijlpaaltje) qua bloggerij (is dat een woord? Nu wel.).

Ik begon mijn blog voor mijzelf en  inmiddels zijn er ook al redelijk veel trouwe volgers (thnx mensjes, vind ik leuk!). Dit betekent dat ik voor mijzelf al 100 prachtige, leuke, grappige of wat serieuzere herinneringen heb opgeschreven. Ik lees sommige posts nog wel eens terug (met name degene waar ik het meest trots op ben) en dan zie ik ook wat ik eigenlijk allemaal beleef zo op/in een dag/week/jaar. Bizar dat letterlijk ALLES kan inspireren tot het schrijven van een artikel.

Over het getal 100, heb jij daar enige ‘relatie’ mee? Ik nu dus wel: 100 posts op m’n blog ;p

Je zal maar 100 jaar zijn (later hierover nog een apart artikel…inspiratie mensen!), of 100 kilo aan gewicht kunnen tillen.

Misschien heb je een keer 100 km (hard)gelopen of kostten die nieuwe schoenen je 100 euro?!

Is het mogelijk dat je 100 paar schoenen hebt (yep, check) of misschien heb je een andere verzameltik bijvoorbeeld 100 nagellakjes (uhm, check…).

Ben je al 100 dagen op dieet (goed man, houd vol!) of weeg je 100 kilo of heb je net gesport en heb je 100 calorieƫn verbrandt.

Eindigt je telefoonnummer op 100, misschien heb je (vroeger) wel 100x je crush gebeld of heb je (100-en) tranen met tuiten gehuild omdat je vriend/vriendin het uit had gemaakt…

Jeetje wat een mogelijkheden, wel meer dan 100! Oke, laat ik nu stoppen met flauw (irritant?) doen en laat ik melden wat ik eigenlijk echt wilde vertellen.

Ik wilde gewoon even zeggen dat ik heel blij ben met mijn blog, jullie trouwe lezers/volgers, de leuke en inspirerende reacties die jullie achter laten in de comments en natuurlijk ook stiekem de stijgende statistieken (iedere nieuwe volger is weer een vreugde dansje waard!).

Dus dank je en op naar de volgende 100 posts! =)

Waar denk jij aan bij het getal 100?

Liefs!

Ps: dit was een extra blog, zaterdag komt er weer een! (hint: Mijn Tafel Groningen)

10 gedachtes over “100e post

  1. hahahahaha gefeliciteerd, ik zag van de week, dat ik de 150 net gepasseerd ben sinds jan. dit jaar. Bij het getal 100 heb ik weinig dingen om aan te denken, wel weer bij 111 en ja, moeilijk uit te leggen waarom, is een magisch getal ;-)

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

