Nagellak stash

Ik heb laatst (wéér) nieuwe nagellakjes gekocht en het leek mij een goed idee om mijn stash eens op te ruimen en te kijken hoeveel ik er had. Ik kan je zeggen: VÉÉL! Kijk maar…

I love nagellak, bijna net zoveel als ik van mijn schoenen houd (hmmm, nouja, misschien toch ook niet…).Eigenlijk is dat best een een ‘uitvinding van de eeuw’ geweest. Want zeg nou zelf: jullie hebben op z’n minst vast wel eens 1 keer nagellak op gehad dames! (tochh?…). Net als schoenen heb ik ook veel nagellakjes, net als schoenen heb ik ook héél véél nagellakjes. Laatst biechtte ik al op dat ik shoe-aholic ben en heb je ooit mijn schoenen stash post al gelezen? Dat ik regelmatig blog over schoenen zegt genoeg lijkt me… Anyway, terug naar de nagellakjes!

Dit is de bak waarin ik mijn nagellakjes bewaar. Ik ben begonnen met een bak die een keer zo klein was, maar die was al snel vol haha. Hoeveel denken jullie dat er in zitten??

Wieeehhhh, mooi hé?! Haha, ik vind het zelf erg leuk lijken. Hier kan je ook goed zien wat mijn favoriete kleuren nagellak zijn: rood/roze/oranje tinten vind ik echt het leukst! Als ik dan een keer een andere kleur koop zoals blauw, geel of groen dan draag ik die ook maar max. 1 x per jaar ofzo… I just love pink (yay, roze!)

Mooi op kleur(tinten) gesorteerd. De rood/roze/oranje lakjes bestaan uit 3 rijen (told ya) en van de rest heb ik ‘maar’ een aantal. Welke kleur nagellak draag jij het meest?

Dit kleurrijke groepje bestaat uit alleen glitter nagellakjes. I loveeee glitter (al is het echt sh*twerk om het er weer af te krijgen, iemand hier nog briljante tips voor??). Sommige glitter lakjes zijn (helaas) een miskoop, dan komt er echt maar 2,5 glitter per laagje op je nagel. Dan moet je dus minstens 5 lagen doen wil je wat glitters zien (meh). Andere daarentegen zijn echt super dekkend en dan sparkle je away met 1 laagje (lekker steenkolen engels, moet kunnnen).

Alles samen! Succes met tellen haha (aan het eind zal ik zeggen hoeveel het er waren ;p). De meeste zijn toch wel van het merk Essence van de Kruidvat. Die zijn onder de 3 euro en vaak ook nog in de aanbieding. Daarbij bevallen (de meeste) daarvan erg goed! Goede dekking na 1 laagje en een redelijke ‘overlevingstijd’ (dat het lang blijft zitten dus..). Nou moet ik wel toegeven dat dat ook een beetje ligt aan wat je allemaal uitvreet. Nu ik fulltime werk zien mijn meeste lakjes er na 1,5 dag al niet meer uit (dozen open scheuren, stickers eraf pulken enz. is NOT DONE voor nagellak zeg ik je). Ik heb welgeteld één ESSIE nagellak (ooit met 50% korting gekocht, want zo’n 10 euro voor 1 lakje vind ik persoonlijk best prijzig). Maarrrrr, die is dan ook wel erg mooi én blijft goed en lang zitten. MUA nagellakjes zijn trouwens ook wel fijn, kennen jullie die?

Vooraan deze foto zie je nog een ‘crackle’ nagellak. Dat was op een gegeven moment helemaal in (en moest ik natuurlijk ook proberen!). Ik vond het maar niks en lelijk. Of ik deed iets niet goed, dan zou ook zo maar kunnen ;p

Dit was het wat betreft nagellakjes! Babe weet al niet meer beter dan dat ik de Kruidvat in MOET als ik er langsloop om te kijken of er nog lakjes zijn die ik nog niet heb. Dat wordt met zo’n mega voorraad steeds lastiger en ik koop daarom dus ook regelmatig dubbele (damn). Nadat ik alle lakjes had uitgestald heb ik de dubbele eruit gehaald en de oude/lelijke weg gedaan. Ik geef er nog een aantal weg of ik ga ze voor een zacht prijsje verkopen (die nog ongebruikt zijn).

Ben ik de enige die zoveel lakjes heeft (kom op meiden, help me out here!). Welke kleur is jouw favoriet??

Liefs!

ps: het waren er 134 XD

14 gedachtes over “Nagellak stash

  1. Hij is weer leuk! Ik ben ook gek op nagellak, maar kan me meestal gelukkig inhouden. Heb een paar favorieten die ik eigenlijk altijd gebruik. Volgens mij zag ik mijn lievelingslakje bij je verzameling: Essence color&go, 169 a hint of love. Hij wordt niet meer verkocht, dus als die net in je opruimdeel zit, dan houd ik me aanbevolen. Maakt niet uit of hij bijna leeg is.
    Groetjes, Claudia

    Like

    • Heej Claudia,
      Kunnen we niet een leuk dealtje maken? Nagellakje in ruil voor een verwijzing van mijn blog op de van jou? ;) Nee, zonder gekheid…ik heb er zó veel (ook een aantal die daar op lijken) dat ik besloten heb jou je favo lakje te geven :)

      Like

      • Geweldig, daar ben ik heel blij mee! Ik vind het zo jammer dat hij niet meer te koop is, maar nu kan ik weer even vooruit. Dankjewel!

        Like

  2. Waaaa 134 lakjes?! Dat zijn er echt veel! Ik heb echt geen idee hoeveel ik er heb, maar volgens mij zijn het er zo’n 70 en dat vind ik al veel haha. Maar er zitten erg mooie kleuren tussen! Wat voor werk doe je eigenlijk, dat je zo vaak dozen moet openscheuren?

    Liked by 1 persoon

    • Zo zo, 70 is ook al heel wat! Ik ken eigenlijk niemand met zo veel, dus yayyyy: nu wel! ;) Ik werk trouwens in een hoortoestellen winkel. Daar komen dus elke dag bestellingen en reparaties binnen in dozen =)

      Like

  3. Pingback: Nailart: Black & Pink | Life of Pirre

  4. Pingback: Nailart: Red & Gold | Life of Pirre

  5. Pingback: Nail Art: blue & blue | Life of Pirre

Geef een reactie

