Favoriete zomeroutfits 2015

Het is zomer en daar geniet ik enorm van! Ik heb tijdens dit prachtige weer een aantal van mijn favoriete outfits aan gehad die ik graag met je wil delen.Ben je benieuwd wat ik het liefste droeg tijdens de zonnige dagen?!…

Niet meer binnen zitten tijdens een hele dag regen, niet uitglijden in de sneeuw, geen verwaaide kapsels meer tijdens een herfst storm, maar gewoon lekker buiten in de zon (uiteraard dan goed insmeren!). Ik geniet enorm van het lekkere weer, ook al kan ik er niet altijd even goed tegen (hijg, puf, bleh, pffff, warrrrrm). Bereid je voor op 16 foto’s van 4 verschillende outfits (ja mensen, als ik eenmaal foto’s aan het maken ben…). Heb je hier geen zin in dan kan je op ‘huisje’ klikken, daar vind je genoeg andere leuke posts ;). Komt ie:

Dit is de rok die ik je hier al liet zien. De rok is van Zara, sandaaltjes van de Scapino en het roze hemdje van de H&M.

(dit is de liefste hond ever! Pauline, onze ‘vakantie hond’).

Jurk van de C&A (yay, hij is lang genoeg!), slippers en hoedje van een winkeltje in het buitenland (weet ’t niet meer precies).

Jurkje van London, All Stars schoenen van Pro (al uitgebreid aan bod gekomen in deze blog).

Jurkje van d C&A, slippers dus onbekend en de zonnebril is zo’n lekkere nep Ray Ban ;)

Yay, you made it 2 the end ;). Ik vond het wel even leuk om te laten zien. Ik heb nogal een brede smaak qua kleding en zo kan ik ook heel erg variëren. Ik loop het liefst op sneakers en in een spijkerbroek, maar ik vind het ook erg leuk om mij helemaal op te tutten met een jurkje! Heb jij ook een favoriete outfit deze zomer??

Liefs!

12 gedachtes over “Favoriete zomeroutfits 2015

  1. Prachtige foto’s ik vind ze allemaal erg leuk. Maar foto nr. 7 spant de kroon, wat een PRACHTIGE foto van een mooie meid op een mooie plek. xx Vakantieherinneringen kwamen naar boven. xx

    Like

Geef een reactie

