Never seen before #2

Jaaaa, het is weer tijd voor lelijke, wazige, stomme en grappige foto’s die ik normaal gesproken niet zou plaatsen op mijn blog! Wil je het zien? Kijk dan verderrrrrr.

Ik heb weer genoeg ‘mislukte’ foto’s verzameld om een deel 2 te maken van deze rubriek! Heb je deel 1 gemist? Die kan je hier zien *klik*. Altijd leuk om jezelf eens lekker uit te lachen omdat je (weer ;p) suf op de foto staat haha. En zoals ik ook al bij deel 1 zei: ik vind het stom (super stom!) dat er altijd maar perfecte foto’s worden geplaatst in ‘de media wereld’, dus bij dezen weer een ‘lekker puh, mislukte foto’s – momentje!’. Ik kan hier zelf erg om lachen, dus dan mogen jullie dat ook ;).

20150201_133441

Nou, een goedemorgen was het geloof ik niet hier! Volgens mij trok ik zo’n zuur gezicht omdat het tijd was om schoon te maken…

20140528_193934

Is het geen ontzettende knappe nerd?! Babe <3

20140921_221420

Me and my big asssss again haha

IMG_0031

Ik kon weer eens niet normaal op de foto gaan (overigens is ‘Lange dame’ een winkel voor…juist: lange dames. Tof!)

IMG_0309

Ondanks dit gezicht zou ik niet zonder je kunnen! Mafkees XD

Ik poseerde voor het maken van outfit foto’s (komen later nog online!), maarja…zulke foto’s zitten er dan ook tussen.

IMG-20140624-WA0003

Okeeeeej, babe wint (langste tong). Crazy couple!

IMG-20141126-WA0005

Lol XD

Vier mensen in deze ene foto, sowieso al leuk. Dat hoofd wat ik trek is verder om te janken ;p

Echt hoor, we passen perfect bij elkaar.

Zuiplap in het Spoorwegmuseum (ook die foto’s komen nog online!)

Wieeehhhh, it’s a wrap! Outfit foto’s (en ja, klopt, die komen nog online ;p) zijn gemaakt!

Zo, dat was het weer voor vandaag! Ik heb al gezien dat ik nog genoeg foto’s heb voor een deel 3, maar hier moeten jullie het eerst maar even mee doen. Heb je gelachen? Of vond je het niks? Laat het maar weten in de comments :)

Liefs!

6 gedachtes over “Never seen before #2

  1. Altijd leuk als je jezelf zo durft te tonen juist, doe ik ook weleens, express inderdaad, en wat een zandverstuiving kan dat dan geven, dat doe je toch niet! hahaha ja nou ik dus wel, want niemand is perfect en lekker gek doen mag ook vast gelegd worden :D

    Ik vind ze leuk dus!
    X

    Like

  2. Pingback: Never seen before #3 | Life of Pirre

Geef een reactie

