Katwijk aan zee

Eind juli was het dan zo ver: babe en ik gingen naar mijn broer in Zoetermeer toe! Altijd erg gezellig en we hebben ons prima vermaakt. Ik heb leuke foto’s gemaakt van ons middagje uit naar…

Katwijk aan zee! Wat is het daar mooi zeg. Een rustigere variant van Scheveningen, maar oh zo mooi! Hieronder zie je mijn verzameling foto’s van het dagje strand. Heerlijk om terug te kijken, loved it!

Tadaaaa! Broer, babe, ik (bij de pizzeria, jummmm) Dit was trouwens de dag/avond ervoor… Op naar Katwijk!

BZZZZZzzzzzzzzzz

Het prachtige Katwijk aan zee. Het was bewolkt, maar nog best warm!

Kan je nog lezen wat er staat? (het waaide nogal…). ‘Katwijk’.

Heerlijk aan het uitwaaien, ik vind het strand en de zee zó fijn!

Geen woorden nodig toch!?

Even het water voelen, best koud! Respect voor de mensen/kinderen die in de zee zwommen.

Haha, babe viel om en ik was ‘even een foto maken’. Toen ik omkeek zag ik dit XD

Ieehhhhh, koud!

KIJK dan mensen, prachtig! <3

Love you BIG time!

Mooi schuin in niet lelijk, hoi broer!

Ik vond dit wel een mooi effect: de schelpen op de voorgrond en babe erachter.

Een woeiiii (windvlaagje) blies al het losse zand vooruit, zo mooi om te zien (en lastig om vast te leggen)

Even aan het genieten van het uitzicht, het geruis van de zee en de frisse wind.

En dit plaatje past totáál niet in het straatje thuis van de vorige foto’s, maar lekker was het wel! ;)

Tot zover ons dagje Katwijk aan zee. Zo lekker om weer aan de zee te kunnen lopen en heerlijk uit te waaien. Ik word daar altijd helemaal ‘zen’ van haha. Dat mis ik wel hier in Groningen hoor…de zee.

Waar wordt jij helemaal zen van?

Liefs!

5 gedachtes over “Katwijk aan zee

Geef een reactie

