Lovely Lazy Sunday

Aangezien ik gisteren moest werken had ik maar één dagje weekend, daar heb ik dan ook extra van genoten! Heerlijke zondag gehad met babe en deze post is weer een keertje in de vorm van een plog! Wil je zien wat we deden? *klik!*

1

Goedemorgennnnnn! Zoals altijd vanuit ons heerlijke bed de 1e selfie v/d dag (nieuw dekbedovertrek: Primark <3)

2

Gisteren had ik alle nageltjes weer zomers gelakt en vanmorgen dacht ik: ohjaaaa, leuk! :D

3

Tijd voor mijn groene klei masker, still love it!

4

In het weekend maken we altijd een verwen-ontbijtje, dit keer afbak bolletjes met jam, vruchtenhagel en roer-ei *jum!*

5

Vervolgens heb ik een uur (of langer…) naar toffe kapsel gezocht, wanttttt *klik*!!

6

Ik ga het doen mensen!! Hopelijk aankomende donderdag… *KNIP* *VERF* (natuurlijk komt daar een blog van!)

7

OOTD. Tijd voor een frisse neus. We brengen het oud papier en lege flessen weg en fietsen daarna door naar de stad

8

Deze afdeling….rook zó lekker! Was er bijna weer chocolade van gaan eten ;p (V&D chocolade afdeling)

9

Een heel stuk disco-vloer in een kledingwinkel, ik loop er altijd met een groooote boog omheen XD

10

En opeens hadden we zin in een warm broodje gehaktbal met saté saus van de AH… Zó fout, maar zó lekker!

collage

Ik heb EINDELIJK een toffe taille rok gevonden! Die spijkerbroek kocht ik ook, de zwarte broek niet. You like??

11

Ik was meer dan tevreden! (rok overigens dik in de sale bij de Zara en spijkerbroek bij de C&A) *yay*

12

Vanmorgen regende het nog, maar ’s middags was het echt fijn! Kijk hoe mooi de Martini toren erbij staat (er gaat niets boven…)

13

Eenmaal thuis ging ik mijn nieuwe All Stars verder inlopen haha (doen wel meer mensen toch? ;p)

14

Babe ging onze op Bertolli gebaseerde ‘kruimel-pasta-schotel’ maken (hebben ze zelf uit de handel gehaald…)

15

En het was weer goddelijk!! <3

Nu zitten we dus ook met een overvolle pens uit te buiken op de bank met The Big Bang Theory erbij (echt een aanrader, ik vind het zo leuk!). Heerlijk dagje, waar ik ook echt van kan genieten. Ik hoef niet elke zaterdag te werken, maar als dat wel het geval is probeer ik altijd extra te genieten van de zondag. Loved it! Hoe was jullie weekend/zondag??

Liefs!

8 gedachtes over “Lovely Lazy Sunday

  1. Die rok staat je super! Heel mooi! En wat een lieve selfie die eerste :) Leuke kleurtjes nagellak trouwens. Welke zijn dat? En ben heel benieuwd naar je nieuwe kapsel! De gezochte plaatjes zijn in ieder geval heel tof!

    Like

    • Dank je! Ik heb inmiddels een afspraak genaakt bij de kapper, wordt vervolgd dus. De paarse is van Kiko en de roze nagellak is van Essence. Ik had er een foto van gemaakt, maar ik kan blijkbaar geen foto in een reactie plaatsen…

      Like

  2. Dat klinkt echt heerlijk. Al heb je zoveel meer gedaan dan ik zondag. Ik moest zaterdag ook werken (helaas van van 8:30 tot 00:00) dus ik heb zondag alleen maar gechilld, geblogd en netflix gekeken :P

    Like

    • En dan vond ik het al ‘erg’ dat ik zaterdag van 9 tot 5 moest werken! Respect hoor, groot gelijk dat je lekker rustig aan hebt gedaan 👍🏻

      Like

  3. Pingback: Favoriete zomeroutfits 2015 | Megapirre

Geef een reactie

