Primark/Almere shopping

Ik ben dol op rondneuzen in hebbe-dingetjes-winkels, om winkeltje in en winkeltje uit te gaan en ik ben vooral dol op koopjes. Dan is de Primark dus perfect XD. Vrijdag was het weer zo ver. Ik was een dagje vrij en drie keer raden wat ik toen ging doen ;p

Ik had babe voorbereidt op minstens 4 uur lang in de Primark (doen wel meer mensen (dames) toch!? Ja toch??!!), ik had een flesje water en 2 broodjes mee (shoppen maakt hongerig) en ik had ‘slimme paskleding’ aan (zodat alles makkelijk eroverheen te passen is). Dit klinkt misschien suf, maar het is oh zo handig! XD (echt meiden, back me up here want babe verklaart mij iedere keer weer voor gek haha).

We gingen naar Almere, die Primark is het dichtstbij vanuit Groningen (maar ik geloof dat er hier in 2016 ook een Primark komt, oh yeah!). We wilden eigenlijk een week eerder op de zaterdag, maar toen was het zó warm (zo gek ben ik zelfs niet!), vandaar dat we afgelopen vrijdag heen gingen. Laatst kon je nog lezen/zien dat ik mijn kledingkast helemaal had uitgemest en opnieuw heb ingedeeld…..nou jaahhh, dan kan er ook wel wat nieuws bij, toch?! ;) Omdat ik helemaal lyrisch ben over mijn aankopen, deel ik ze graag met je!

collage 1

1) Een (bij mij) kuitlange stretch jurk (Vero Moda), 2) hemdje met hartjes + dun ‘waterval’ vest (Primark), 3) stretch basic longsleeve met strepen (Primark) en 4) lichtgrijs vestje met strikjes (Primark). Gek op printjes, remember?! =D

 

collage 2

1) colbertje/vest Indian print + bordeaux rood hemdje (Primark), 1) Doorzichtig zwart shirt met bloemenprint (Primark), 3) Doorzichtig rood shirt met vlinderprint + zwart wijd vest (Primark) en 4) wit T-shirt met print + grijs mouwloos vest (Primark). Ik ben vooral in love met outfit 1 op deze collage <3

 

collage 3

1) Grijs T-shirt met  ‘ketting’ + wit mouwloos colbertje met ceintuur (Primark), 2) Witte Converse Allstars (Pro), 3) Hetzelfde grijze T-shirt als bij nr. één en onderaan sierraden, elastiekjes, sokken en een borsteltje (Primark).

 

collage 4

Oorbellen en ketting komen ook van de Primark, het eten natuurlijk niet! Zoals ik al zei: shoppen maakt hongerig!

 

Tot zo ver alle aankopen! Ik ben vooral heulllll erg blij met mijn witte Allstars. Ik wilde ze al een poosje, maar ik had niet gedacht dat die fijn zouden zitten (brede voeten, smalle schoenen). Dat valt echt super mee, dus *yay!*. Daarnaast vind ik outfit nr. 1 van collage 2 echt superleuk, dat vest <3!

Kan jij ook zo hysterisch blij worden van nieuwe aankopen en welke van bovenstaande outfits vind jij het mooist??

Liefs!

9 gedachtes over “Primark/Almere shopping

  1. Wat leuk allemaal maar het mooiste vind ik het vest met Indiaanprint erop en het witte shirtje met print met een grijs mouwloos vest erbij. De driehoekige oorbellen vind ik ook geweldig. Maar eigenlijk is alles mooi. xx P & M

    Liked by 1 persoon

  2. Zo, jij kan veel shoppen in een dag! Het rode shirt met vlinderprint vind ik het leukst, ik ben dol op vlinderprints/vlinders. Maar eigenlijk is alles leuk. Ik kan ook erg blij zijn met mijn aankopen, hang ze ook even in het zicht om van te genieten haha. Vier uur in de Primark, ja dat doe ik ook!
    Groetjes, Claudia

    Liked by 1 persoon

  3. Herkenbaar! Als wij naar de Primark gaan, zijn wij ook altijd wel even zoet :P En inderdaad… in 2016 komt Primark naar Groningen, woohoooo! Al zou dat misschien wel behoorlijk funest kunnen zijn voor onze portemonneetjes, maar dat terzijde :P Leuke aankopen meid!

    Liked by 1 persoon

  4. Oooh leuk leuk leuk! Ik moet ook nodig heen zie ik wel :p en dan te bedenken dat erwin z’n pa op loopafstand van de primark woont en we daar regelmatig komen maar vrijwel nooit bij de primark. Gewoon op visite en thats it ( schandaaaalig!) Het outfit er op aanpassen om te shoppen. Hallooo, wie doet dat niet?! Vooral niet te warme kleren aan want een nat shirt uit en aan moeten trekken voor het passen is oh zo goor (hekel aan natte kleren, wel een reden om in het eerste de beste toilet gauw je nieuwste aanwinst aan te trekken :p). Ik ga niet kiezen welke ik t leukste vind want dat kan ik niet. T is vooral allemaal errug leuk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

