Let’s tag: Three things!

Ja ja, ook ik ga het een keertje doen: een tag invullen! Via een lief vriendinnetje werd ik ‘getagd’ en op deze warme zondagmiddag dacht ik: let’s do this, let’s tag! Ben je benieuwd naar mijn ‘3 things tag’ kijk dan verder!

Via de blog van Michelle werd zomaar opeens getagd! What the *Bleeb*? Ik? Getagd? Waarom? Hé?! Maar vooral ook: wat leuk!! Ik ging fanatiek aan de slag en hieronder lees je mijn antwoorden :)

Drie dingen in mijn tas

IMG_1019

1) Portemonnee (love de binnenkant print!)

2) Een roze (yay, roze!) opvouwbaar tasje (errrg handig voor de vergeetachtige ik)

3) Mijn agenda (valt verder niet op toch?…dat ik van roze en bloemetjes/printjes houd?! ;p)

 

Drie dingen op mijn bureau

1) Een prachtige bureau-lamp die ik heb gekregen van mijn ouders toen ik ging verhuizen

2) Mijn losgekoppelde externe harde schijf.

3) Een spreukenbord, gekregen van mijn mams <3 Ik heb mijn computer laatst verkocht die op het bureau stond, vandaar dat er eigenlijk niet zoveel meer op staat ;p

 

Drie favoriete meubels in huis

IMG_1022

1) I loveee oude meubels. Onze salontafel is een oude dekenkist die nu gevuld is met heeullll veel spelletjes =D

2) Op de foto zie je ook een schommelstoel. Deze heb ik ooit van mijn ouders gekregen en ik vind ‘em erg tof!! Volgens mij heeft mijn moeder daar nog in gezeten met mij in de buik/ ik als baby (klopt dat mam??)

3) Het is dan wel niet echt een meubel, maar tegendraadse ik wil het er toch bij: die roze (yay, roze!) vaas op de foto! Er zit een gouden/zilveren print op en ik vind hem echt fantastisch (gewoon Ikea overigens ;p)

 

Drie favoriete fruitsoorten

1) Aardbei

2) Banaan

3) Honing meloen (die gele weet je wel?!)

 

Drie blogs die ik dagelijks bezoek

Ik bezoek niet dagelijks blogs want daar ben ik gewoon of te lui voor, of te moe, of ik heb er geen tijd voor of ik vergeet het. Maarrrr, ik vind het altijd wel leuk! Dus de blogs die ik regelmatig/wekelijks bekijk zijn:

1) De blog van de (helaas) chronisch zieke meid, maar vooral super positieve(!) en leukerd Lisanne van lisanneleeft.nl

2) De blog van de gezellige en altijd vrolijke Claudia van vintagirie.com

3) De superleuke, vol met kleding tips en andere leukheid, blog van Merel van CRVY.nl

 

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

1) Praaaaaat Nederlands met me…..lalalalaaaa (5 days in a row mensen!)

2) Dotan – Hungry

3) Vast één of ander nummer waar ik nu natuurlijk niet meer op kom

 

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

1) Hoooollyyy f*ck wat regent het opeens hard!

2) Oehhh, straks lekker ‘chipsschotel’ maken en eten, jummmm

3) Wat een leuke tag is dit eigenlijk :D

 

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid

1) Jeetje wat een lastige zeg, ik vind alle bloggers die ik volg leuk op haar eigen manier!

2)  Sowieso de bloggers die ik hierboven al noemde (Lisanne, Claudia, Merel en Michelle)

3) Iris van ikbenirisniet.nl, Sophie van demooistesteraandehemel.nl, Sarah van saarenzo.wordpress.com en Saskia van iliveformydreams.nl enn nog zó veel meer lieve, leuke en inspirerende mensjes!

 

Drie favoriete sporten

1) Natuurlijk met stip op één de sport die ik zo’n 25 jaar deed en vorig jaar mee gestopt ben: ritmische gymnastiek <3

2) Stijldansen

3) Kickboksen (al moet ik wel eerlijk en een beetje stiekem toegeven dat ik dat al *kuch* een poos niet meer gedaan heb *kuch*

 

Drie dingen waar ik gelukkig van word

babe en ik

1) Babe <3 (voor de nieuwelingen onder jullie: dat is mijn vriend ;p)

2) Mijn lieve familie!

3) Kleine geluksmomentjes op een dag: bloemetjes in de berm, lekker eten door babe klaar gemaakt, een lief appje van een vriendinnetje enz. enz.!

 

Drie favoriete quotes

Quote

1) Sowieso die van Audrey Hepburn (hoe toepasselijk ook: roze!!)

2) ‘Don’t judge me, you only see what I choose to show you’

3) ‘Respect yourself enough to walk away from anything that no longer serves you, grows you or makes you happy’

 

Drie vakantiebestemmingen

1) Duitsland, de Harz, in de bergen in een huisje. Al 198 x geweest (ongeveer) en LOVE it! Zó fijn en rustig daar.

2) Roadtrip met babe door Amerika, ooit…

3) Naar de Seychellen (google het maar eens, you’ll fall in love!)

 

Drie dingen die ik dit jaar wil doen

1) Intens genieten van alle leuke dingen, belevenissen en momenten samen met de liefste mensen om mij heen

2) Meer boeken lezen (al aardig onderweg mensjes, ja ja)

3) Mijn snode plannetjes uitvoeren wat betreft mijn eigen .nletje XD

 

Zoooo, dat was ‘em mensen! Heb je het helemaal tot aan het einde gelezen? Respect & een applausje ;) Als laatste wil ik natuurlijk nog drie mensen taggen. Geen idee of ze het lezen/invullen, maar leuk is het wel haha. Om in Michelle haar verwoording te blijven: Tikkie jij bent hem Sarah, Claudia en Saskia!

 

Liefs!

10 gedachtes over “Let’s tag: Three things!

Geef een reactie

