Help!

Ik weet het niet, ik twijfel, ik zit in dilemma, ik ben er niet zeker van, ik kan niet kiezen…oftewel: ik kom er niet uit! Ik heb jullie hulp nodig, jullie input en mening. Help je mij?!

Ken je dat? Heb je lang haar, dan wil je het kort, heb je kort haar dan wil je het lang. Heb je krullen dan wil je stijl haar, heb je stijl haar dan wil je krullen. Nou, van dat laatste dilemma heb ik geen last van (ik kan allebei doen XD), maar die eerste wel! Daarvoor heb ik ook jullie mening nodig. Ik laat nu al een poos mijn haar groeien, want lang krullend haar is nou eenmaal gewoon cool (vind ik). Maargoed, hoe langer het wordt hoe meer bad hair days. Stom. Mijn krullen zakken bij lang haar enorm uit en ze zijn ook minder ‘krullerig’. Bovenop is mijn haar gewoon stijl en als ik het los heb zit het voor geen meter. Heel af en toe zit het eens leuk en heeft het volume (dan maak ik ook meteen een foto ;p), maar 9 van de 10 keer zit het shitty.

Dus wat gaan we doen?! Hieronder zie je 3 collages. De eerste zie je mij met heel kort krullend haar, op de tweede heb ik het iets langer en op de laatste heb ik het zoals het nu is (maar die foto’s zijn dus gemaakt op een very good hair day hé!).

collage 1

Vind je dit kapsel het mooist bij mij staan? Typ dan nr. 1 in de comments.

collage 2

Vind je de wat langere bob mooier? Typ dan nr. 2 in de comments.

collage 3

Of vind je het mooi zoals ik het nu heb…dan typ je nr. 3. (dan moet je wel even met héle goede volume- en krul tips komen!)

Zoals je zelf op bovenstaande foto’s kan zien, maakt het nogal een verschil. Het korte koppie is heerlijk in de zomer, geen haar in je nek en het krult altijd! Het nadeel daarvan is dat ik het niet vast kan doen. Daarvoor is het te kort. De wat langere bob krult ook nog prima én kan ik in een staartje doen (handig voor sporten enzo!). Maar bij de lange lok kan ik weer een prachtige schuine vlecht maken, wat met de kortere kapsels absoluut niet meer kan. Maar als het zo lang is zijn de krullen en het volume er bijna niet meer in te krijgen en daarom draag ik het dan ook niet meer los.

Pfff…snap je nu dat ik er niet meer uit kom?! Ik heb jullie hulp nodig. Dus go you gang (grapje in mijn familie…zeggen meer mensen dit? ;p) en typ 1,2 of 3 in de comments hier beneden met het liefst nog toegevoegd commentaar waarom je dat vindt. Thnx meiden, mijn dank is groot =D

Liefs!

22 gedachtes over “Help!

  1. Omg! Paniek! (dacht ik hihi) maar ik ken het. Ik vind nr2 het leukste staan maaaaarrr heb je je haar nu oom goed in laagjes? Dat wil nog wel eens helpen voor een grote bos krullen :) ken het probleem. Chaotic gum van schwarzkopf helpt mij nog wel om de onmogelijke plukken haar krullend te krijgen. Al is soms echt alles onmogelijk…. Succes ;)

    Liked by 1 persoon

  2. Heel herkenbaar! Meen precies hetzelfde!! Beetje eraf en nieuwe laagjes doet wonderen! Goed haarspul overigens ook hihi. Ik heb er nu ook net weer een stukje vanaf en dat scheelt echt enorm.
    Ik vind 1 en 2 leuk, maar neig meer naar 2 (1e foto) staat leuk en lekker vlot en pittig! Succes met kiezen.

    Like

  3. Ow wat lastig! Ik ga zelf ook steeds heen en weer, dan wil ik het weer laten groeien omdat je er dan meer mee kan, maar op een gegeven moment wordt ik weer gek van dat gehang en dan gaat er weer flink de schaar in. Alledrie vind ik leuk, wat ik zelf bij kort haar heb is dat mijn bad hair day een echte bad hair day wordt, aangezien ik er dan niets anders meer mee kan. Maar jouw krullen zijn wel echt heel mooi, dus het is super jammer als die door de lengte eruit zakken… Je kunt nu met dit warme weer voor nr 1 kiezen en dan is het rond de kerst weer op nr 2 :) maar ja zoals je het laatst had op je werk vond ik ook super mooi en dat kan dan niet meer denk ik…. Maar goed, altijd vast heb je ook geen zin in, dus hup de schaar erin! nr 1 (of 2!) ;P

    Like

  4. Oh lastig! Ik ben het juist weer aan het laten groeien omdat ik het korte zo zat ben. Maar terug naar lang zoals het was wil ik ook weer niet dus ga voor de midden weg denk ik.. Misschien ook iets voor jou? :)

    Liked by 1 persoon

  5. Pingback: Lovely Lazy Sunday | Megapirre

  6. Pingback: Haircut | Megapirre

Geef een reactie

