WJD? #2

I’m baaackkkkkk, dit keer met een nieuwe Wist Je Dat! Ben je nieuwsgierig naar wat ik allemaal wel/niet doe, mijn rare gewoontes of wil je gewoon meer over mij weten? Klik dan verder :)

In oktober vorig jaar zette ik mijn eerste WJD? online. Dat is inmiddels veel te lang geleden, dus tijd voor een deel 2…komt ‘ie!

Wist je dat…

1) Ik vorige week voor de 3e x in m’n leven een kleurtje in mijn haar heb gedaan? Paarse plukjes! (zag je alleen niets van ;p)
2) Mijn linker (spijker) broekspijp áltijd gedraaid is zodat de naad op mijn scheenbeen zit?
3) Ik het echt haat als mensen oto zeggen ipv auto (zelfs in reclames en op het nieuws, kan echt niet mensen!)
4) Dat ik vaak vloekend & scheldend in de AUto zit vanwege asociale chauffeurs en rijgedrag van anderen?
5) Ik echt een klein geluksmomentje ervaar als ik een nieuwe tandpasta tube mag openen (I know…weird!)
6) Lippenstift niet mijn ding is? Ik bijt het eraf en ik vind het vies voelen…blehh
7) Ik een klein mondje heb? Babe kan echt 2x zo grote happen nemen en daarbij zijn er bij mij 6 kiezen getrokken i.v.m. ruimte tekort
8) Zodra ik bubbeltjes plastic zie ik er in moet knijpen, als in….MOET!
9) Ik alleen kan slapen als alle deuren dicht zijn?
10) Babe juist alle deuren (onbewust) open laat staan en ik dus eerst alle deuren bij langs moet? ;p
11) Ik rechts van mijn fiets loop (in tegenstelling tot de rest van Nederland geloof ik)
12) Mintjes en lippenbalsem mijn verslaving zijn?
13) Water mijn favoriete drinken is, jummm!
14) Ik geen ‘hangende’ oorlellen heb? (lol) Dat schijnt erfelijk bepaalt te zijn door de kant van vaders (klopt, mijn vader heeft het ook niet haha)
15) Bij het nummer van Adele (Someone like you) altijd knoeterhard (en héél vals) mee jodel? LOVE that song
16) Ik sinds een aantal maanden een Iphone 5c heb, maar ik er eigenlijk nog steeds niet veel van snap?
17) TLC heel vaak op staat als ik alleen thuis ben?
18) Ik ‘Say yes to the dress’ op TLC het leukste programma vind? (come on girls, jullie toch ook?!)
19) Babe dit echt 10x niets vindt? Die hele zender niet XD
20) Het planten verzorgen tegenwoordig heel goed gaat? They are aliveeeee

Tot zover #2 van mijn WJD-jes. Ik vind het zelf altijd erg grappig om alle gekkigheidjes op een rijtje te zien. Rare gewoontes en feitjes zitten er weer tussen. Herkennen jullie sommige dingen of heb je andere rare gewoontes? Let me know in the comments :)

Liefs!

4 gedachtes over “WJD? #2

  1. Pingback: WJD? #3 | Life of Pirre

Geef een reactie

