Uhh…oeps!

Vanmorgen deed ik iets geks, ik deed iets wat ik geloof ik nog nooit heb gedaan. Het was nogal raar om mee te maken, en ik hoop niet dat ik het later nog eens doe. Nieuwsgierig?…

Zoals de meeste van jullie wel weten werk ik fulltime. Mijn wekker gaat door de week om 7:15 uur (vind ik best relaxt), dan heb ik een uur om mij ‘klaar te maken’ (lees: make-upje, haar doen, eten, brood smeren enz.). Om 8:15 ga ik het huis uit (maar ik ben ALTIJD later, daarom heb ik ook voor mijzelf afgesproken dat 8:15 vertrektijd is, ipv de nodige 8:30 ;p) en dan ben ik voor 9:00 uur op mijn werk (9:00 gaat de winkel open).

Bovenstaand verhaal is op zich niet zo interessant, het gaat ook altijd goed. Tot vanmorgen. Vanmorgen stond ik iets voor 8:00 uur voor de deur van mijn werk. Wat dus inhoudt DAT IK EEN UUR TE VROEG WAS! Nog nóóit gehad, what happend?! Ik had het ook écht pas door totdat ik voor de deur van de winkel stond (blond…) haha. Achteraf vond ik het al zo rustig op de weg… ;p

Anyway: ik had dus een uur over en ik besloot om dat uur wandelend door te brengen in de prachtige omgeving, LOVED IT! Eigenlijk is dat echt super chill om zo je ochtend te beginnen, maarja…om daar nou bewust een uur eerder voor op te staan!?… (lui!). Ik heb een aantal foto’s gemaakt die ik graag met jullie wil delen, kunnen jullie ook even meegenieten!

1

Hallooooo mooi weer, mooie omgeving, let’s wandel! :)

2

Ik was helemaal fris en fruitig wakker, ondanks dat het dus een uur eerder was

3

Vind ik altijd zo mooi: bomen in het licht van de zon zodat je bijna alleen silhouetten ziet

6

Met mijn nieuwe roze (yay, roze!) espadrilles in het (bloemetjes) gras

8

Zooo mooi, met in de verte paarden, schapen en ander diersel ;p

9

Pretty little flower

10

Een selfie met die pretty little flower mag natuurlijk niet ontbreken ;p

11

Goedemorgen Bambi’s! Goedemorgen groot bruin beest met horens! (Schotse hooglander, I knowww)

Zoals je misschien wel kan zien heb ik echt intens genoten van mijn ochtendwandeling, ook al was het niet gepland! Heb jij wel eens zo’n rare actie gehad? Veel te vroeg (of te laat) ergens zijn?

Liefs!

6 gedachtes over “Uhh…oeps!

  1. Mooie foto’s! Ik ben wel eens in het holst van de nacht wakker geworden met de gedachte dat ik me had verslapen… Ik keek op de wekkerradio en het was al tien uur in de ochtend, ik had allang op school moeten zijn. Dus ik helemaal haasten, snel een washand over mijn gezicht, tanden poetsen, aankleden, dan maar geen make-up en een douche als ik terug zou zijn… Trek ik het gordijn open, is het nog donker. Ik kijk nog een keer op de wekkerradio, is het drie uur ’s nachts… Huh?? Stond ik daar, aangekleed en opgefrist, klaar om de deur uit te gaan en naar het station te fietsen… Oeps.

    Like

Geef een reactie

