Mirror mirror #1

Mirror mirror on the wall…. Kennen jullie dat? Je maakt iedere keer een foto van je outfit in de spiegel, maar vervolgens doe je niets met die foto’s. Jammer zeg je?! Vond ik ook! Kijk mee naar mijn verzameling part 1.

outfit foto's.jpg1

Bovenstaande outfit zijn allemaal gala/stijldans outfits. Het linker jurkje heb ik aan gehad tijdens de ‘Dirty Dancing’ (de film, you know?!) demo. De tweede foto: zo zie ik er ongeveer qua kleding uit tijdens een stijldans wedstrijd bij het ballroom gedeelte. Die roze (yay, roze!) rok…love it :D. Op de derde foto heb ik een jurk aan die ik ooit heel goedkoop bij de Takko heb gekocht. Ik droeg hem tijdens het afdansen en iedereen was lyrisch over de jurk XD. De rechter jurk is mijn eerst gekochte gala jurk en ik vind het nog steeds awesome!

outfit foto's4.jpg-nieuwe

Tadaaa, hoe verschillend kan ik zijn?! Precies. Ik vind het leuk om stoer en chique (sjiek? chiek?) te combineren. Aan de ene kant vind ik het leuk om mij stoer te kleden. Aan de andere kant houd ik ook erg van optutten, jurkje aan, make-upje op enz! Links het jurkje wat ik heb gekocht voor een bruiloft (eeuwigheid gezocht, dag van te voren gevonden ;p). Dat roze topje op foto twee paste ik bij de H&M en tot op heden heb ik spijt dat ik die niet heb gekocht haha. De derde foto is gemaakt tijdens het shoppen, dus lekker mijn sneakers aan. Op de laatste foto combineer ik een lichte, iets stoere, spijkerbroek met een nette top. Die top heb ik echt wel in 5 kleuren geloof ik, kan er oneindig mee combineren XD

outfit foto's3.jpg4

Valt jullie iets op? Juist ja: mijn favoriete roze (yay, roze!) sneakers 4x op een rij haha. Ik heb ze buiten mijn werk om heel vaak aan omdat ze zo lekker lopen! Love sneakers <3. Ook kan je hier een klein gedeelte van mijn verzameling colbertjes en jassen zien. Kan er niet genoeg hebben! Ik heb veel donkere broeken aan (nodig voor mijn werk), eigenlijk zou ik daar meer mee kunnen variëren, want ik heb genoeg andere (ondanks dat ik laatst mijn kleding kast heb uitgemest haha)

Welke outfit vinden jullie het leukst en welke het minst leuk?! Wees maar eerlijk, ik kan het hebben ;)

Liefs!

11 gedachtes over “Mirror mirror #1

  1. De outfit met de roze rok!!! Zou ik ook rustig in mijn vrije tijd aantrekken. Vooral in de zomer. Supermooi! Als ik een minst mooie outfit moet kiezen zou ik kiezen voor het jurkje die je voor de bruiloft kocht, die helemaal links met die roosjes. Ik vind de stof heel mooi, maar ik hou niet van strakke jurkjes. En ik moet eerlijk zeggen dat ik kan begrijpen dat je nog steeds spijt hebt dat je die top niet gekocht hebt. Die is supermooi!

    Like

    • Haha leuk om te lezen. De roze rok is wel echt ‘gympakken’ stof dus misschien wat minder geschikt om ook gewoon zo maar te dragen. Maar ahh, who cares hihi.

      Like

  2. Haha….: ken je dat? Maak je iedere keer een foto….nee….van je outfit…..nee…..voor de spiegel …..nee…..haha ik maak misschien ooit eens per ongeluk een foto waar toevallig dan mijn outfit op staat en dan moet het al heel toevallig zijn, wil de spiegel er ook nog op staan 😋 die roze top vind ik het mooist. Bruine jas het minste.

    Like

Geef een reactie

