Hij zegt / Zij zegt #1

Het leek mij leuk (of ons allebei eigenlijk), om babe ook meer te betrekken bij mijn blog. We hebben samen vaak de dikste lol en dat willen we graag met jullie delen! Ben je benieuwd hoe? Kijk dan snel verder =)

Het werkt als volgt. We schetsen iedere keer een situatie met daarbij onze verschillende reacties hierop. Je kan dan goed zien wat het verschil is tussen mannen en vrouwen, in ieder geval bij ons haha XD

 

1) Miriam koopt nieuwe schoenen

Ik: Kijk babe, deze zijn roze (yay, roze!). Die wilde ik zó graag. Ik zag laatst zoiets voorbij komen in een blog en ik was direct verliefd. Eerst heb ik nog een andere gepast, maar die was toch net iets minder mooi qua kleur en die waren ook iets duurder. Dit kan ik wel betalen ik heb namelijk wat geld gespaard en deze zijn gewoon super mooi! Oehhh en ik kan ze bij een spijkerbroek aan, maar onder een jurk of rokje staan ze ook gaaf. Ze zijn zó leuk! Wat vind jij?

Babe: Joahhh, die zijn wel leuk ja, maar je hebt toch genoeg schoenen?

 

2) Miriam en babe zijn aan het gamen op de Nintendo (Mario kart)

Ik: Nouuu, ik bak er niks van! Ik val steeds in dat stomme gat aan de zijkant…

Babe: G*dverd*mmee, stomme %$#%& Luigi met zijn idiote !#@^&* auto! Pleur toch een eind op met die $#@&*# auto van je Peaches! Ha-haaaa, b*tches, ik rijd jullie allemaal het ravijn in. In your face M*therF*ckerrrr! (sorry for the language mensen ;p)

 

3) Babe is een spijkerbroek aan het passen

Ik: Die kleur is gaaf joh, staat je goed. Oh, en die zakjes, had je die al gezien? Die lijken of die zakjes van die ene broek van mij. Weet je wel? Die ik laatst heb gekocht bij de C&A. Die blouse van jou trouwens, die je van de week nog aan had toen we de stad in waren, die staat ook goed bij deze broek denk ik! En dat zwarte jasje van jou, kan hier ook prima bij. Echt leuk babe, ik zou ‘em kopen als ik jou was!

Babe: *Staat zwijgend 15 min. voor de spiegel en bekijkt zichzelf van de voor-, zij- en achterkant* en zegt dan: Ja, deze is wel leuk, ik koop hem.

1

 

4) In het weekend even een uurtje op bed liggen midden op de dag

Ik: Ah nee hoor, daar heb ik écht het geduld niet voor. Ik wil nog bloggen. Heb namelijk een leuk idee, zoiets als ‘hij zegt / zij zegt’. Trouwens, ik moet nog zoveel doen…mijn nagels zien er écht niet meer uit en die móeten echt opnieuw gelakt worden. En de tafel die is echt een mega zooi, die wil ik ook nog opruimen hoor. En ik wil nog schoonmaken, douchen, andere blogs lezen, mijn boek verder lezen, wenkbrauwen epileren en….en….en….

Babe: Ik ga even een uurtje op bed liggen hoor. Het is weekend, dan mag dat. Het is lekker ontspannend, even rust. It’s like drifting into space (ja, mensen dat zei hij echt ;p).

 

5) Miriam kreeg een (gratis) tas bij de bestelling van haar nieuwe roze (yay, roze!) schoenen

Ik: Kijk babe, ik heb een super leuke tas gekregen bij mijn schoenen! Leuke kleur hè, dat grijze past leuk bij mijn ene jas. En had je al gezien hoe ruim die van binnen is? We kunnen er boodschappen mee doen of ik kan de tas meenemen als ik naar de Ikea ga, vet handig! Hij is namelijk ook best wel vierkant dus er kunnen ook kleine verpakkingen/dozen in. Ik leg hem in de roze kast hoor, als je hem wilt gebruiken.

Babe: Ohja, die is inderdaad handig voor boodschappen.

 

Dat was het voor vandaag! Ik vind zulke situaties zelf altijd erg grappig omdat dat gewoon écht een verschil is tussen mannen en vrouwen denk ik. Wij kunnen niet het enige stel zijn die dit heeft haha. Kennen jullie ook zo’n soort situatie? Vertel het in de comments, vind ik leuk =D

Liefs!

11 gedachtes over “Hij zegt / Zij zegt #1

  1. Mannen hebben zo te lezen een veel relaxedder (ofzo) leven! En gebruiken veel minder woorden hahaha. Ben benieuwd wat ie van je nagelakjes vindt 😜

    Like

  2. Pingback: Hij zegt / Zij zegt #2 | Life of Pirre

  3. Pingback: 2015 –> 2016 | Life of Pirre

Geef een reactie

