Shopping saturday!

Daar ben ik weerrrr, dit keer met een plog! Babe is heel erg druk met zijn studie en daarom ging ik zaterdagmiddag alleen de stad in. Serious ‘me time’ en leuke dingen gekocht. Kijk je mee?!

1

Oefff, ik werd wakker met spierpijn (gisteren techniekles dansen)….goedemorgen!

1-2

Tijd voor het ontbijt: crackertje met stroop en een geroosterd broodje in de maak

2

Haartjes in de ‘shop-stand’ en…

3

…makkelijke kleding aan. Ready to shop! =D

4

In dit geval het shoppen van boodschappen. Belachelijk toch dat het blijkbaar ‘nodig’ is om een slot op een karretje te hebben zodat je het niet kan jatten…

5

Dit vond ik in mijn chocolade-verslavings-periode zoooo lekker!  Tegenwoordig afgekickt!

6

Fruit pulp. Dussss….

7

Roze (yay, roze!). 3x raden wat ik ging maken…

8

Nomnomnommmm

9

Om 13:00 was ‘het’ klaar en ging ik de stad in. Deze schoenen vond ik weer in m’n schoenenstash trouwens ;p

10

Fiets halen…inmiddels is onze kelder ook een stuk leger, heerlijk! *alles naar het goede doel*

11

Geïnspireerd (lees lekker gemaakt ;p) door Lisanne, moest en zou ik naar de HEMA. Wat een leuke artikelen!

12

Dit lag er in mijn roze (yay, roze!) mandje. Dekbed in verenpatroon (cool!), basic shirt, een blik vol geluk (kaartjes met spreuken) en een mini-tasje. Valt dus reuze mee, ik heb mij aardig in kunnen houden…

13

Ik paste deze hoge taille broek (denk er even een leuk jasje en hoge hakken bij), wat vinden jullie?

14

Ik liep over de groente/fruit markt, zo gezellig! Ik kocht 5 mini-avocado’s (lekker in een smoothie!) en twee paprika’s. Jum.

15

Dit is Laif & Nuver, DE winkel waar al onze spreukborden vandaan komen. Ik kon het niet laten…

16

Op een gegeven moment konden mijn armen de tassen niet meer dragen en deden m’n benen zeer van het vele lopen. Tijd om naar huis te gaan dus!

17

Dit was de tijd dat ik thuis kwam. Vijf uur lang geshopt… Een record? Nee, absoluut niet.

19

Inmiddels was de bosvruchten kwarktaart klaar (had je het goed geraden?) en babe kon ik blij maken met het randje van de taartvorm.

20

Ik kocht deze jumpsuit! Hij was ook nog eens lang genoeg, maar de pijpen opgekruld omdat dat leuker lijkt bij deze schoenen hihi.

21

Ook kocht ik deze rok. Grijs met aan de zijkant een zwart vlak met een blokje geel. Oh, witte benen zei je? Klopt! Who cares, get over it ;p

22

Heb ik net mijn kledingkast uitgemest, komt dit er weer bij! XD

IMG_0659

En dit was het bord die ik als verrassing had gekocht voor babe. I’ll eat you up I love you so <3

23

Diegene die mij al wat langer volgen weten dat wij bijna elk weekend de ‘chipsschotel’ eten haha. JUM!!

24

Nieuwe dekbed even ‘passen’, hij is goed gekeurd!

Tot zover de dag van gisteren! Na het eten wilde ik deze plog online zetten, maar mijn internet werkte niet mee (grmbl!). Vandaar dat die vandaag online komt. Ik heb dus heerlijk, lang en uitgebreid geshopt in mijn eentje. Kan ik echt blij van worden, vind ik ook helemaal niet erg. Doen jullie dat ook wel eens en ga je verder nog wat leuks doen dit lange weekend?!

Liefs!

12 gedachtes over “Shopping saturday!

    • Haha thnx 😉 keek net even op je blog, tof zeg! Ik ben namelijk ook in between en ook nog eens lang (nog iets lastiger) ik ga je volgen 😃

      Like

  1. Pingback: Winkelen enzo! | Megapirre

Geef een reactie

