Hoera, 1 jaar!

Hieperdepiep, HOERA! Vandaag is mijn blog precies 1 jaartje oud 😃. Kijk je mee naar hoe het allemaal begon?

Er was eens…. Nee geintje… Precies 1 jaar geleden begon ik mijn blog. Toen plogde ik alleen nog, maar al snel werd er ook geblogd! Sommigen van jullie volgen mij al vanaf het begin, maar anderen pas (veel) later. Heb je mijn eerste plog nog nooit gezien? Kijk ‘em als nog hierrrrr.

IMG_0562

Waarom ik een blog begonnen ben? Ik wilde mijn mooiste, stomste, leukste, gekste, liefste en beste herinneringen ‘bewaren’ en delen met anderen. Ik heb nogal een zeef-geheugen en daarom dacht ik dat een blog een goed idee zou zijn (en dat was het!). Ook is het natuurlijk hartstikke leuk om hier af en toe eens heerlijk mijn hart te luchten, bijvoorbeeld met mijn ergernisjes-reeksen (deel 1 en deel 2) XD.

Ik vind het leuk wat feitjes op een rij te zetten wat betreft mijn blog, statistieken, zoektermen enz. Komt ie!

Volgers WordPress begin: 0
Volgers WordPress heden: 19

Volgers Bloglovin’ begin: 0
Volgers Bloglovin’ heden: 18

Hoogste aantal bezichtigingen op 1 dag: 271

Top 3 best gelezen post: 1) Before & after, 2) Happy news!, 3) Goodbye

Gekste zoektermen: ‘babes durven wel’
Top 5 landen die mijn blog bekijken: 1) Nederland (8718 bezichtigingen), 2) België (525), 3) Verenigde Staten (90), 4) Duitsland (90), 5) Frankrijk (44).

Beste bijkomstigheid: ik heb sinds dat ik blog het gevoel dat ik een heel groot online-vriendenclubje heb! Zo leuk om reacties op mijn posts te krijgen van mensen die ik nog nooit heb ontmoet.

Post waar ik het meest trots op ben: ‘Goodbye’ (linkje staat hier al boven)
Post waar ik iets minder blij mee ben 😉: Hallo, pizza, mooi! (meh)

Leukste reactie ever: kan ik niet kiezen, alle zijn leuk!

Nou hoor ik de wat grotere bloggers al denken ‘zo, zo…AL 18 volgers’ haha, snap ik! Maar ik ben er blij mee =D Het zijn namelijk echt niet allemaal vrienden die ik ook in het  ‘echt’ ken, dus ‘onbekenden’ vinden mijn blog ook leuk, yay! *happy dance*. Kijk je voor het eerst en vind je het ook wat? Vol me dan, vind ik dus leuk! :)

Dit was het eerst voor nu! Ik ga mijn blog-verjaardag doorbrengen op mijn werk (wat ik overigens nog steeds r*te leuk vind!!). Welke post op mijn blog vonden jullie het leukst/mooist?

Liefs!

8 gedachtes over “Hoera, 1 jaar!

  1. Gefeliciteerd, yay! Leuk hè, al die statistiekcijfertjes :D. Nu ik jouw verjaardag zo zie bedenk ik dat ik mijn blogverjaardag nog nooit heb gevierd haha. Dat moet ik maar doen als m’n .nl een jaar bestaat!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

