Never seen before (1)

Afgelopen tijd heb ik vele foto’s voorbij zien komen waarvan ik dacht ‘no way dat die op mijn blog komen’! Vandaag denk ik juist ‘ja, die hoort er ook bij!’. Ik heb het over foto’s die jullie nog nooit gezien hebben en daar is een reden voor haha. Kijk je mee?!

*Gaaaaaaap!* Precies ja, verkeerde timing! (en en en? moesten jullie gapen?)

originele foto's

Hier hield ik een fotoshoot met mij zelf (admit it ladies, jullie doen dat ook wel eens!) en tja, daar hoort dit ook bij

Babe doet ook gezellig mee in deze rubriek XD

20150207_122611

Ik vond me hier gewoon een raar gezicht hebben, dus lekker uit de plog gelaten toen!

20131222_220117.jpg-lichter

Een masker van babe, lijkt echt creapy niet?! Niet geschikt voor de jonge bloggertjes ;p

IMG_0193.jpg-lichter

Lol, hier kan ik dan weer erg om lachen

20141115_191236.jpg-lichter

Slagroom it is! Ik post al zoveel ‘lekker eten foto’s’, ik vond deze een beetje toooo much haha

20141213_152655

Is het geen mooierd?!

IMG-20141212-WA0001

Ik vind deze foto echt niks, babe vind het ‘super schattiggggg’ *meh*

Dit is denk ik overduidelijk waarom ik deze niet heb geplaatst *je kan er niet omheen* XD

IMG_0384

Ik ben bevallen van babe  *stoeien op de bank*

Op het strand van Scheveningen (blog hiervan volgt nog!) en kon het weer niet laten *gekke bekken trekken!*

WIN_20140829_100625

Yep, we hebben de webcam gevonden hoor!

Echt géén idee wat ik hier deed of dacht, maar een lelijk hoofd is het wel! ;p

Doing the bed-test! (dat hoofd, ik kan er zelf erg om lachen)

Dat was het voor nu mensen! Ik heb nog meer foto’s die ik in deze rubriek zou kunnen plaatsen, dus er komt zeker weten een deel 2. Misschien denk je nu: waarom post je nu wel de ‘lelijke/afgekeurde’ foto’s?! Nou dat zal ik je vertellen… Ik vind namelijk dat er veel te veel ‘perfecte’ foto’s gepost worden op blogs (maar ook in magazines, modebladen, reclames etc) en dat is gewoon niet de realiteit. Natuurlijk doe ik daar ook aan mee, want ook ik ben wel eens onzeker. Dan vind ik die onderkin-foto lelijk of vind ik mijzelf te dik lijken op die ene foto of zit mijn haar stom op de andere foto. Maar face-it mensen….dat heeft iedereen toch wel eens?! Dus vandaag lekker een *daar heb ik even sch*t aan* post, hoppaaaa!

Liefs!

12 gedachtes over “Never seen before (1)

  1. Pingback: Scheveningen | Megapirre

  2. Pingback: Meet fat Amy | Megapirre

Geef een reactie

