Moederdag <3

Naast dat ik vandaag een super relaxt dagje heb gehad, was het ook nog eens Moederdag! Nieuwsgierig naar wat ik allemaal gedaan heb vandaag? Kijk dan verder in mijn plog van vandaag!

1

I’m baahaacckkkkk (goedemorgen ;p)

2

Onder de blauwe plekken (van het kickboksen 2 week geleden, duurt langggg…)

3

Heerlijk in m’n pyjamabroekkie een bakje beschuit-griekseyoghurt-rozijnen eten in het zonnetje, love it!

4

Ohhhhh!

5

Omdat het mag op zondag! XD

6

Kijk nou wat een fanatiekeling in het stofzuigen, de schat! (*secret photo*)

7

Na het schoonmaken een maskertje op en chillen in de zon, zó lekker!

8

Fris en fruitig, klaar voor de dag!

9

Mario spelennnnn (ja, nog steeds in m’n pyjamabroekkie ;p)

10

En ik bak er nog steeds niets van -__-

11

Tijd om deze bloemen naar de liefste mams van de wereld te brengen <3

12

Do I need to say more?!

13

Ik ging met mijn ouders uiteten bij de chinees: kip saté met nasi!

14

En natuurlijk dit (toetje? altijd!)

15Dit vind ik zo fijn: een super warm nat doekje. Die krijg je na het eten bij de chinees (kennen jullie dat?)

16

Eenmaal thuis nog even de was opruimen. Had de hele dag buiten gehangen en alles is droog. I like!

17

Eenmaal in relax modus kijk ik SYTYCD, ik ben het overigens helemaal eens met de uitslag (ik zal niks spoilen…)

Hoe was jullie moederdag? Nog iets speciaals gedaan of gegeven? Net zoals met Valentijnsdag is het natuurlijk erg commercieel geworden, maar toch vind ik het altijd wel leuk om een kleinigheidje te geven met Moederdag. Om nog eens extra te laten zien hoe lief ik m’n mams vind (bij deze mam!)

Liefs!

6 gedachtes over “Moederdag <3

  1. Lekker relaxte Moederdag, fijn dat het zulks goed weer was he? En bloemen doen het altijd goed. Ik was nog in zeeland maar heb vandaag mijn moeder een Zeeuws likeurtje gegeven. Vond ze ook erg leuk (en lekker)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

