Eindelijk!

Ik wilde dit echt al drie maanden doen, maar iedere keer kwam er iets tussen. Vandaag was echter DE dag, het is gelukt en ik ben er zeer blij mee. Nieuwsgierig wat ik gedaan heb? Kijken dan…!

Ik heb mijn kledingkasten uitgemest, en oehhhh….dat was zó nodig! Tijdens mijn verhuizing naar dit huis heb ik al héél veel kleding en schoenen weg gedaan, maar nóg had ik VEEL! (dames geef toe… dat hebben jullie ook! (toch?)). Vandaag had ik er echt zin in. Ik ben van 11:00 t/m 15:00 bezig geweest (inclusief pauzes hoor) en het resultaat mag er wezen vind ik!

collage 1

Het hanggedeelte boven in mijn kast was echt overvol. Alle kleding plakte aan elkaar en zodra ik er één item uithaalde ging de rest mee (irritant!). Na een ietwat andere indeling kan het allemaal weer mooi hangen. Zoals je ziet heb ik nog steeds veel kleding (vooral colbertjes/jasjes kwam ik tot de ontdekking), maar aan de haakjes van de kapstokken (of kledinghangers ;p) kan je zien dat er veel meer ruimte tussen zit nu.

collage 3

Misschien zou je het niet zeggen, maar ik heb hard gewerkt en vele items weg gedaan. Ik heb mijzelf daarom ook beloont met lekkere wafels met jam, aardbeien en slagroom (foeiii, ja klopt, op zondag mag dat!). Op bovenstaande foto kan je een beetje de chaos zien halverwege mijn opruim-proces ;p

collage 2

Vooral uit dit gedeelte heb ik veel items weg gedaan, heerlijk opgeruimd zo! Nu kan er tenminste weer wat bij (al is dat best schunnig, ik heb immers genoeg!). Ik ben overigens vergeten om een foto te maken van de 4 vuilniszakken vol (oh my…), die ik vervolgens aan de kleding container heb gegeven (lees: het goede doel). Ik denk dat heel wat mensen blij zullen zijn met mijn donatie want er zitten hele leuke en mooie items tussen *alsjeblieft mensen, veel plezier ervan! =D*

collage 4

Mijn bikini’s en zomerhoedje zijn er klaar voor: kom maar op met dat lekkere weer! Ik ben echt super blij met mijn opgeruimde kast. Daarnaast vind ik het fijn om mijn kleding een tweede leven te kunnen geven door het te schenken aan het goede doel. Goede kleding weggooien doet namelijk echt zeer en vind ik jammer. Hopelijk zijn ze er blij mee!

Hebben jullie wel eens zo’n ‘ik ga mijn kast opruimen-woede’ en is dat ook gelukt?! Geef je dan ook de ‘oude’ kleding aan het goede doel of heb je er misschien een ander leuk doeleinde voor? Let me know :)

Liefs!

16 gedachtes over “Eindelijk!

  1. Echt wel! Ik heb ook écht veel kleren. Meestal komt er een moment als ik boos ben of geïrriteerd dat ik héél goed kan opruimen en weggooien. Weggooien doe ik niet letterlijk, bij mij gaat het naar de kringloop. En ja..het voelt zó lekker als je meer ruimte hebt. Maar het is vaak gewoon zo moeilijk om te kiezen wat echt weg kan. Daarom lukt het me beter als ik zwaar geïrriteerd ben over dat ik niets meer kan vinden, dan lukt het ineens stukken beter. En daarna voel ik me ook stukken beter ;-)

    Like

  2. Pingback: Shopping saturday! | Megapirre

  3. Pingback: Mirror mirror #1 | Megapirre

  4. Pingback: Kledingkast zooi | Life of Pirre

Geef een reactie

