Ik lief jou

Vandaag gingen babe en ik even de stad in en toen kwamen we langs één van de vele gave winkels die Groningen kent. We konden het niet laten om er eentje bij te kopen, kijk je mee!?

Kon je een poos geleden al het eindresultaat van ons huis zien (klik!), zie je vandaag één klein onderdeel. Zoals ik al zei in de intro: we hebben er weer eentje gekocht! Het eerste bord dat we hebben gekocht samen was ‘two is better than one’ omdat het heel erg toepasselijk was natuurlijk..we gingen immers samenwonen. Daarna kwamen er nog twee bij en vandaag dus onze vierde! Het gaat om borden met verschillende spreuken en/of afbeeldingen erop. We komen regelmatig bij de winkel Laif & Nuver en die heeft echt zulke gave accessoires! Zie hun site, love itttt.

1

Het eindresultaat in de woonkamer, boven onze bank! Ik zal maar niet zeggen hoe ze hangen (iets met scheve, kromme spijkers die nog maar nét blijven zitten), maar het hangt er mooi bij! ;p Daarbij vind ik de tekst van ons nieuwe bord echt super schattig ‘ik lief jou’ <3

Heb jij ook spreuken in je huis en wie heb jij lief?! Fijne zondag (avond) nog allemaal!

Liefs!

6 gedachtes over “Ik lief jou

Geef een reactie

