RE-LAXT

Heerrrrrlijk weekend voor de boeg, en dat wel 3 dagen lang! Vandaag begon het goed met een heerlijk weertje en een super fijne dag (inclusief geshop!). Wil je het zien? Kijk dan snel verderrrrr.

1

Babe voelde zich ziekjes, dus bleef hij nog even lekker in bed liggen….ik ging er uit: Goedemorgen! =D

2

Tijd voor mijn maskertje! Hier helemaal uitgehard en dan voelt het altijd zo apart als je gekke bekken gaat trekken ;p

3

Tosti kaas-jam (aanrader: jum!!) en een broodje kaas met roggebrood (aanrader nr. 2!)

4

Was opgehangen en mijn onesie bij de kachel: wil hem vanavond weer aan XD

5

Aangezien ik geen spijkerbroek en sneakers aan ‘mag’ op mijn werk: tijd voor een spijkerbroek en sneakers! ;)

6

Mislukte selfie in de stad…tijd om te shoppen met lief vriendinnetje!

7

Haaaaaaallelujaaaa: schap is aangevuld met de nieuwste kleurtjes!

8

Opeens stond ik in de Mc Donalds. Op aanraden van mijn collega wilde ik de 5e beker van rechts proberen (maar dan de karamel versie)

9

Laag karamel, laag vanille ijs, laag karamel, laag slagroom: JUM (daarna natuurlijk hartstikke misselijk….bleh)

10

Ik kocht 2 heerlijke muffins van de V&D, ook eentje voor zieke babe <3

11

LAKKAHHHH!

12

Zoooo’n zin in, maar voor die prijs?! (ik vertik dat dan weer ;p)

13

Dan tel je 186 soorten thee, maar ho-maar dat er brandnetelthee tussen staat -__- (iemand tips?!)

14

Maargoed dat babe wel even mee ging boodschappen doen: VEEL!!!

15

Ik kon het dus ook niet laten….lovely lente kleurtjes!

16

Omdat het toch aan een ‘vreet-dag’ was kon dit er ook nog wel bij!

17

En tja….deze ook nog wel

18

En dan is het nu tijd om te chillen met een filmpje (iemand nog tips want wij weten het nog steeds niet haha)

So far so good zou ik zeggen! Hoe is jullie Paas weekend begonnen en gaan jullie nog wat leuks doen?! Let me know en fijne dagen allemaal!

Liefs!

Ik was

4 gedachtes over “RE-LAXT

  1. Pingback: Griep | Pirre

Geef een reactie

