Gewonnen!

Ja, jullie lezen het goed: ik heb gewoon een keer iets gewonnen! Serieus: ik win nooit wat (awww…), des te leuker vond ik dit! Nieuwsgierig wat ik heb gewonnen? Kijk dat verder ;)

Een poosje geleden kocht ik mijn eerste Iphone 5c roze (yay, roze!). Aangezien ik soms nogal een kluns kan zijn was een beschermend hoesje meer dan welkom! Ik had al een doorzichtige hardcover gekocht, maar ik wilde eigenlijk nog een hoesje waar mijn telefoon helemaal in kon.

Op http://lifebyannemijn.nl/ heb ik mee gedaan met een win actie voor mobiele telefoon hoesjes en zoals je al kan raden: dat heb ik dus gewonnen! =D Het ging om €30,- shoptegoed, heerlijk ‘gratis shoppen’ op http://www.hoesjes-outlet.nl/

collage

Bovenstaand hoesje vind ik het mooist van de twee die ik heb gekocht (gekregen actually…). Het is een soort mini-tasje waar ook nog pasjes in kunnen. Daarbij heeft hij, zoals je kan zien, een roze (yay, roze!) binnenkant: LOVE IT!

Onderstaand hoesje stond beschreven als ‘licht rood’, maar hij was meer roze dan ik dacht (totaaaaaal niet erg). Deze is vooral erg handig en iets makkelijker voor in mijn tas. Matcht mooi met de kleur van mijn Iphone toch?! ;p

collage 2

Samengevat: ik ben er super blij mee. Thnx Annemijn =)

Liefs!

7 gedachtes over “Gewonnen!

Geef een reactie

