Eindelijk een….

…dag in het weekend waar we geen afspraken hadden staan! Vandaag dus ook weer een keer gezellig met babe de stad in, lang geleden! We (of eigenlijk voornamelijk ik ;p) hebben leuke dingen gekocht, kijk maar!

Dat is echt een poos geleden zeg, even heerlijk door de stad wandelen met de liefste. Nu ik fulltime werk prop ik alle leuke/sociale dingen in het weekend, maar daar worden ze natuurlijk wel erg druk van (ondanks dat het alleen maar leuke dingen zijn en dat ik dat zelf allemaal in plan ;p). Kijk je mee?!

1

Pffff….goedemorgen! Gisteren iets te fanatiek gedanst en de volgende ochtend dus spierpijn… (géén idee waarom deze foto kleiner is, grmbl!)

2

Ontbijten met een broodje banaan en een broodje jam/kaas (lekkere combi, ooit gedaan??)

3

Outfit of the day: my lovely pink sneakers die ik op mijn werk niet aan mag (ik mis ze! ;p)

3-1

Uhhh, oke….duidelijk nog niet helemaal wakker XD

4

Oh my….LOVE dat jasje! Hij was 70 euro en voor zo’n jasje vond ik dat best prijzig. Met pijn in mijn hart achter gelaten ;p

5

Nou ja zeg! Nog nooit mee gemaakt: het HELE essence nagellak schap was gewoon leeg. LEEG.

6

Popcorn bij de Schuurman Schoenen! Eigenlijk lust is dat helemaal niet, het zakje maar aan babe gegeven dus ;p

7

Dit lust ik wél! Walnoten koek van de markt, jummmm!

8

Dit jasje heb ik al een poos op het oog, love de kleur! Ook deze was vrij prijzig…hmmm twijfel twijfel!

9

Naar de bokswinkel om bokshandschoenen uit te zoeken (nog een Valentijscadeautje van babe, lieffff)

10

Als je ons een beetje kent dan weet je dat wij ‘nuchtere Groningers’ zijn die niet in Spelt (en dat soort shizzle) geloven. Waar komt babe mee aan omdat al het brood op was? Juist: Spelt brood (‘dat is het goedkoopste wat er nu nog tussen ligt’ haha)

11

GOT IT!! :D

12

Yayyyy, nu de goede maat handschoenen + bandages gekocht voor het kickboksen. En ja: ze zijn ROZE (yay roze) =D

13

Voedsel! Heerlijke burritos, zó lekkerrrrr

14

Pfffff, een berg afwas om nog af te wassen….Gisteren geen tijd voor gehad dus nu extra veel -__-

15

Maar daarna onze ‘beloning’: een toetje en lekker chillen op de bank met een serie (in dit geval Dexter).

Heerlijk zo’n dagje waarop je niet weg hoeft. Nu dus lekker hangen op de bank en dan heb ik morgenochtend een stijldans wedstrijd (wish me luck ;p) en morgenmiddag ga ik de verjaardag van mijn paps vieren, gezelligggg!

In mijn vorige post zei ik al even dat mijn blog/plog schema wat door de war raakte ivm mijn baan, dus voor nu kan ik jullie alleen beloven dat er sowieso in het weekend een blog of plog online komt. Of dat door de week ook lukt ligt er net maar aan…Sorry, wil ff niet anders! Hoe gaan jullie trouwens je weekend vieren?

Liefs!

8 gedachtes over “Eindelijk een….

    • Thnx! 😄 ik ben idd ook helemaal happy met m’n jasje hihi. Wedstrijd ging goed bij de latin: finale gedanst en 5e geworden. Ballroom lagen we na de herkansing er uit ;p

      Like

  1. Een goede reden toch om wat minder te bloggen of te ploggen? Je baan en rust is ook belangrijk. En speltbrood smaakt voor mijn gevoel niet heel veel anders dan gewoon brood.

    Like

  2. Oooo wat een super mooi jasje heb je gekocht! <3 En werk gaat voor hoor, dus snap helemaal waarom je minder vaak blogt ;) Brood met jam en kaas heb ik trouwens nog nooit gegeten! Klinkt ook niet echt smakelijk. Maar hé, dat doet brood met hagelslag en kaas ook niet en daar ben ik dol op haha.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

