gezelligheid!

Gisteren is mijn verstandskies eruit getrokken maar dat weerhield mij er niet van om vandaag toch even de stad in te gaan. We kwamen een aantal leuke dingen tegen! Kijk maar…

1

Zoals ik al zei: mijn kies is eruit getrokken (onder enige dwang ;p) dus ik begon de dagje met een (best lekker) medicijn drankje…smaakt naar sinaasappel!

2

Net als heeuuullll vroeger: geen korstjes (terwijl ik die juist zo lekker vind!)…kan nog niet zo goed kauwen nu =(

3

Kijk wat een prachtig weertje! Word ik echt blij van, was prachtig vandaag :D

4

Toen moesten we nog een berg afwas van gisteravond doen….meh, ik had er geen zin in!

5

Babe daarin tegen wel, die ging er een dansje bij doen ;p

6

Liet ik jullie in de vorige blog nog ons mooie opgeruimde huisje zien, door de week wordt mijn kamer gewoon als ‘washok’ gebruikt haha

7

Nieuwe maand komt eraan, dus tijd om mijn planbord te updaten!

8

Mijn nieuwe speeltje XD (mijn roze (yay, roze!) Iphone 5c)

9

Staartje in en time to go!

10

Nu weten jullie ook ons geheim van ons opgeruimde huis….een ENORME zooi in de kelder, elke keer weer een sjok (ja, dat typ ik bewust zo ;p) als ik mijn fiets pak.

11-2

Kijk, deze winkel opent binnenkort…hoe leuk! Voor lange dames :D

12

Zo is dat!!

13

Ik had zin in wat lekkers en een boterkoek is zo zacht dat dat nog wel wil met mijn opgezwollen smoeltje ;p

14

Zet babe tussen het speelgoed en hij is de hele middag zoet ;)

15

Kijk dan hoe schattig, hebben!

16

Lol, babe had een lekkere lime-lolly gevonden, waar hij intens blij mee was ;)

17

Tijd voor de boodschapjes @ de Jumbo

18

Mijn kies (of eigenlijk gat) ging weer zeer doen, tijd voor nog zo’n overheerlijk medicijnendrankje. Het is echter zó zoet, dat het eigenlijk niet meer lekker is…blehhh

19

Ik kon het niet laten….

20

Ik at rijst met gehaktballetjes in saté saus (dat is namelijk nog wel weg te soppen als je maar met één kant kan kauwen ;p) en babe had een pizza.

21

Vandaag kreeg ik ook heel iets gaafs binnen! Hier zie je een kleine sneak-peak, later hier over meer =D

22

En nu is het tijd voor een filmpje, fijne avond allemaal!

Trouwens nog een vraag: hoe maken jullie gifjes? Via Photoshop lukt het niet, die optie staat er niet bij. Ik had namelijk best een grappige foto-serie vandaag die ik in een gifje wilde zetten….als het me alsnog lukt houden jullie die tegoed! Alle tips zijn welkom in de comments :D

Liefs!

8 gedachtes over “gezelligheid!

  1. Ik moest afgelopen jaar twee kiezen er uit (en dat mocht helaas niet tegelijk). Gelukkig viel de pijn erg mee, maar die hamster wangen.. haha. En shoppen gaat uiteraard altijd door ;)

    Like

  2. Ah ik heb nare herinneringen van het verwijderen van mijn twee verstandskiezen. Wat fijn dat jij weer gelijk dingen kon ondernemen. Ik heb twee dagen op de bank gelegen van de kloppende pijn en vervolgens 1,5 week rondgelopen met een megahamsterwang. De andere twee moeten er nog uit maar ik durf niet weer geopereerd te worden! aaah haha

    Like

Geef een reactie

