Ons huis

Vorig jaar ging ik verhuizen en daar heb ik ook regelmatig een blog/plog over gemaakt. Wat ik je echter nog nooit heb laten zien is het eindresultaat! Ik wilde namelijk wachten totdat we gingen samenwonen. Nu is het dan eindelijk zover, kijk je mee?!

Begin deze maand kwam babe bij mij inwonen en het bevalt ons allebei meer dan goed! Vandaag neem ik je mee in een rondleiding door ons prachtige huisje, onze ‘home sweet home’. Waarschijnlijk hebben jullie deze blog wel gezien waarin ik de before & after foto’s laat zien van het verven. Zo niet? het is zeker even de moeite waard als je de ‘before’ situatie van ons huis wil bekijken. Vandaag krijgen jullie het enige echte eindresultaat te zien, snel kijken dus!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De pistache-groene hal met daarin onder andere onze boekenkast (met oude kinderboeken van mij en boeken/strips van babe). Zoals je ziet heeft het schoenenrek een eerlijke verdeling: 6 paar van mij, 2 paar van babe.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Onze slaapkamer. Grappig weetje: die witte lage kast is mijn oude commode van vroeger. Ben je trouwens nieuwsgierig naar die medailles? Lees dan deze persoonlijke blog.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is de ‘man-cave’ van babe, die ik eigenlijk niet op de foto mocht zetten omdat het zo’n rommeltje was…*oops* ;p

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is mijn kamer, die voornamelijk gebruikt wordt voor mijn schoenen- en kledingvoorraad XD. Mocht je je afvragen hoeveel schoenen ik bezit….VEEL!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De keuken. Een hele verbetering met wat het was, vooral het plafond. Heel gedoetje om dat te verven, maar zeker de moeite waard geweest! Hier maken we al die overheerlijke gerechten klaar die jullie wel eens voorbij zien komen (chips-schotel enzo ;p)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is onze woonkamer, hier zitten we het meest en liefst. We zijn allebei errrrg blij met de blauwe muren, zo’n mooie warme kleur! Zoals je kan zien is het nogal een mixje van stijlen. De salon ‘tafel’ is een oude dekenkist waar al onze spellen in zitten en de schommelstoel is waarschijnlijk al net zo oud. Dat getekende portret van mij hebben we trouwens laten tekenen in Mallorca, wat vinden jullie: lijk ik er een beetje op?

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is toilet waarin we al onze kleine spreukjes hebben opgehangen. Origineel is het natuurlijk niet, maar leuk wel! :p

SAMSUNG CAMERA PICTURES

En mijn meest roze en grootste trots (lol), de roze inbouwkast!! Zó handig en met babe zijn toestemming dus roze geverfd hihi.

En natuurlijk hebben wij ook een badkamer, maar die vond ik niet zo boeiend om op de foto te zetten (zeg eerlijk: had je door dat die foto’s er niet bij stonden? ;p). Wij vinden het zelf een heulllle verbetering in vergelijking met wat het was. Nadat we alles geverfd hebben (muren, deuren, kozijnen & plafonds) en zelf het laminaat hebben gelegd zijn we best een beetje trots! We zijn er  super blij mee en we wonen er met veel plezier. Hoe ziet jullie huis eruit qua stijl, een beetje hetzelfde of echt totaal anders?! Zet het in de comments, ik ben nieuwsgierig =D

Liefs!

15 gedachtes over “Ons huis

  1. Wat een prachtig resultaat, ik heb net ook even de andere blog met before & after foto’s bekeken, echt een groot verschil zo! Heel gezellig allemaal en die blauwe kleur op de muren in de woonkamer is erg mooi!

    Like

  2. Wat leuk! Het ziet er echt gezellig uit. Ik dacht bij die foto met dat schoenenrekje van: wauw, hoe kan je maar zes paar schoenen hebben? Best erg, maar ik ben gewoon een schoenenliefhebber. Maar aan een paar foto’s later te zien ben jij dat dus ook haha :D

    Like

  3. Wat leuk! Ik ga over een maandje het huis uit en ben lekker veel inspiratie aan het op doen. Ik vind het echt lastig om een bepaalde stijl te kiezen en tot hoe ver je die dan door moet voeren. Ik vind al die frisse kleurtjes in het huis heel mooi staan!

    Like

  4. Echt heel erg knus/gezellig. Ik heb een beetje dezelfde kleur muur, groen/blauw. Ik ben weg van die kleur.. En ook de quotes en al aan de muur, love it! En nog 1 ding wat ik echt te gek vind: de schommel? stoel.. Superrr Liefs xx

    Like

  5. Ik vind dit echt zooo leuk om te zien. Ook al ben ik nu nog 19, ik kan niet wachten straks ook lekker samen te wonen in een knus huisje haha :) Maar voor nu blijf ik nog eventjes gezellig bij mijn lieve ouders. Ik vind dat je je huisje heel gezellig hebt aangekleed, en het hebben van veel schoenen herken ik haha ;) X

    Like

  6. Pingback: gezelligheid! | Pirre

  7. Pingback: Ik lief jou | Pirre

  8. Pingback: Ons huis #2 | Life of Pirre

  9. Pingback: Hieperdepiep, 2 jaar! | Life of Pirre

  10. Leuke inrichting! Welke kleur blauw is dat van de woonkamer? Ik wil mijn woonkamer ook graag die kleur verven. Als je toevallig de naam nog weet zou mij dat enorm helpen :)

    Like

    • Mooi issie he (vinden wij ook nog steeds na twee jaar!). Komt van de kwantum, zo’n grote 5 literpak voor zo’n 20/25 euro. Ik keek laatst weer: die bakken hebben ze nog steeds (ik dacht 18 euro), maar zijn nu wel andere tinten. Succes! 👍🏻

      Like

Geef een reactie

