Zondagje

Heerrrrlijk, de zondagen! Helemaal nu ik fulltime werk waardeer ik de weekenden extra veel. Vandaag was ook zo’n heerlijk relaxt dagje samen met babe. Interesse? Dan moet je even verder kijken.

1

Heerlijk om zo in de woonkamer te komen ’s morgens, ZONNETJE!!

2

Ons zondags-verwen-ontbijtje (ik zal maar niet zeggen dat we hierna nog wafels hebben gehad, met jam…en slagroom…)

3

Tijd voor een nieuwe nagellakje! Love deze kleur van MUA <3

4

Outfit of the day (laarsjes weer herontdekt in mijn eigen schoenen-stash haha)

5

Ik-ben-verliefd….sparen maar!!

6

Babe voelt zich jonger dan dat ie is (zo’n snoeplolly-speen)

7

Iehhhh, wat is mijn auto vies…

8

Tijd voor de wasstraat! Auto is dan wel bagger (vandaar het naar andere auto’s kijken), maar schoon issie nu wel weer!

9

We gingen een middagje naar mijn ouders toe, onder andere voor deze goddelijke mama-maaltijd :D

10

Paps en babe nog even aan het klussen terwijl mams en ik gingen koken (typische verdeling niet?! ;p)

11

Het eindresultaat, jummmmm!

12

En dan ook nog zo’n héérlijk toetje!! (sinds ik geen chocolade meer eet is walnoot/honing echt mijn favoriet geworden!)

14

Eenmaal weer home sweet home ga ik lekker chillen in mijn onesie en mijn eland-wintersokken

13

Met een maskertje op! Babe is druk aan de studie en ik ga nu even ‘wijven series’ kijken haha. Fijne avond!

liefs!

5 gedachtes over “Zondagje

Geef een reactie

