My valentine <3

Valentijnsdag 2015 was awesome! Ik weet dat sommige mensen echt anti-Valentijnsdag zijn (iets met commerciële zooi ofzo), maar ik vind het leuk! Vind jij het ook leuk? Kijk dan mee met mijn Valentijnsdag!

Mijn Valentijnsdag begon eigenlijk vrijdagavond. Ik kwam thuis van mijn werk en toen lag de eerste verrassing al klaar! Vanmorgen (zondag) had ik ook nog een verrassing dus deze plog is verspreid over 3 dagen ;p

0

Een lief kaartje incl. aanwijzing, een fop-aanwijzing en uiteindelijk het echte cadeau: ROZE (yay roze) bokshandschoenen <3

0-1

Don’t mess with me mensen! ;)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zaterdagochtend: zonsopkomst. Vroeg uit bed want we gingen een dagje uit!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Eerst een heerlijk ontbijtje met de 2e verrassing van babe: een heerlijk pudding-croissantje! (goddelijk)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Met het geliefde ‘Kruidvat-treinkaartje’ op reis.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Een paar uur later was het tijd voor het volgende (vr)eetfestijn haha

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wij zijn er blij mee ;)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Oké mensen: ra-ra-ra waar zijn we?!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Heel goed, in Apeldoorn!! (dan denk ik direct aan ‘even Apeldoorn bellen’ jullie ook? Kan zo in deze lijst…)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Don’t get me wrong: I love roze, maar dit vond ik zelfs wel heeeuulllll zoet-sappig ;p

SAMSUNG CAMERA PICTURES

We vonden een mega-kruidvat met dus ook een mega-voorraad van Essence. Helaas was de nieuwe collectie nagellakjes nog niet aanwezig =(

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik vond wel ‘tattoo-stamps’. Eén tip: don’t do it! Het zit er namelijk nu nog op -__-

11

Gekheiddddd. Moet af en toe kunnen toch?!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik kocht schoenen die ik al heel lang op het oog had… liefduhhh!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

En omdat we nog niet genoeg hadden gegeten namen we dit als lunch…lekkurrrrrr!

14

Er was een super gezellige en grote markt, altijd zo leuk!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Later zag ik deze roze (yay roze!) schoenen nog, gaaf! Babe zei echter direct: ‘oma-schoenen’ *Zucht*….

SAMSUNG CAMERA PICTURES

In de spelletjes winkel kwamen we deze verzameling smurfen tegen, maar geen Gnap-smurf! :( (kennen jullie de gnap-smurf?)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nou, da’s duidelijk niet?! We zijn moe, maar voldaan! (moesten jullie nu ook gapen bij het zien van deze foto? ik wel!)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

We hebben er echt heerlijk weer bij gehad, de zon zelfs gezien!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Awwww, is hij niet schattig? (vooral als hij slaapt ;p)

19-1

Dit was mijn verrassing voor de avond: uiteten bij ons favoriete eettentje!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Daarna nog even boodschapjes doen en toen zag ik dit: wat een tof idee!!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit was vanmorgen, een Valentijns-ontbijtje voor babe en in het cadeau zit een taart-mix die ik vandaag nog ga maken :D

Oftewel: ik had een super leuke en lieve Valentijnsdag samen met babe. Natuurlijk zijn we iedere dag dol op elkaar, maar we vinden allebei dat je dit best soms eens extra mag benadrukken. Hebben jullie het nog speciaal gevierd of juist niet? Het hoeft natuurlijk niet perse met je wederhelft, met kinderen/vrienden/vriendinnen kan ook! Let me know in de comments, ik ben wel even nieuwsgierig =)

Liefs!

15 gedachtes over “My valentine <3

  1. Vet vet die bokshandschoenen! En in schoenen gekocht? :p super gaaf! Ennuh babe: als mijn oma zulke roze schoenen had, had ik ze gejat! Die zijn über leuk! Ik heb vrijdagavond m’n liefde een familiestempel sticker voor op de deur gegeven ( moet je zien, is ipv naambordje) wou hij al zo lang en ivm de crisis maar een home made cadeautje :p. Oja en een kaartje hihi zo origineel. Ik ben indd niet van de Valentijn maar aangezien meneer de vorige x gewoon pissig werd dat ik er niet aan deed moest ik er wel wat aan doen :D zaterdag zelf hebben we gewoon gewerkt en rond een uur of 22:00 zegt ie: oh shit, het is Valentijn. Ik heb niks voor je. Whahaha. Heeeel romantisch ook. Wie weet worden we dat nog eens hihi.

    Like

  2. Oo wat leuk :) En die “oma” schoenen zijn juist gaaf! haha. Mijn vriend en ik vieren Valentijnsdag niet zo uitgebreid, want vijf dagen daarvoor hebben we ons eigen jubileum en dat vinden we veel leuker om te vieren. Maar we hebben elkaar wel een kaartje gestuurd dus dat is leuk :)

    Like

  3. Pingback: Eindelijk een…. | Pirre

  4. Pingback: Moederdag <3 | Pirre

Geef een reactie

