Even evalueren

In het nieuwe jaar ben ik gaan samenwonen met de liefste en heb ik een prachtige nieuwe fulltime baan gekregen…Ik prijs mij een gelukkig mens! Evalueer je met me mee?

Vandaag een kleine evaluatie van alle gebeurtenissen van de afgelopen maand. Ik ben namelijk zeerrrrrr tevreden en dat wil ik graag met jullie delen =). Hiervoor kende ik wat mindere tijden qua het hebben (of eigenlijk niet hebben) van (genoeg) werk…bizar dat dat opeens zó kan veranderen. Ook ben ik na jaren van op mijzelf wonen ‘eindelijk’ gaan samenwonen met mijn vriend. Een goed begin van 2015 dus!

1

Jullie hebben deze enorme bos bloemen vast al voorbij zien komen, maar ik wilde het toch nog een keertje delen. Deze bos bloemen kreeg ik het weekend voordat ik aan mijn eerste werkdag zou gaan beginnen bij mijn nieuwe werkgever. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dat ZEER attent vond (ook al belde de bezorger om 8:00 op een zaterdagochtend aan ;p). Het zijn echt de kleine dingen die tellen, ik bedoel: niet iedere werkgever doet dit! Des te meer waardeer ik het :) Je kon hier al lezen hoe hysterisch blij ik met mijn nieuwe baan was, maar dat ben ik dus nog steeds XD. Vandaag werk ik er precies 4 weken en in die 4 weken ben ik in een warm bad terecht gekomen. Het klinkt misschien ontzettend ‘over the top’ voor iemand van buitenaf, maar het is écht zo. Ik voel me meer dan welkom, ik heb ontzettend veel plezier in mijn werk en met mijn collega’s en daarbij is de begeleiding ook nog eens top. Vandaag had ik bijvoorbeeld een bijeenkomst voor nieuwe werknemers. Toen ik bij de receptie binnenkwam stond er een bord met ‘welkom bij….’ met alle namen van de nieuwe werknemers erop, leuk! Ik kreeg samen met 10 anderen een rondleiding bij het servicekantoor en we mochten meekijken en luisteren met de werknemers daar. Op die manier krijg je ook veel meer feeling met het bedrijf en leer je direct de collega’s van dat kantoor kennen. Daarbij krijg ik ook  nog eens gerichte scholing. Oftewel: ik ben een blij, werkend, mens XD.

Dan het samenwonen. Babe en ik zijn inmiddels bijna 4 jaar samen en nog steeds super gelukkig en blij met elkaar (toch babe? ;p). Sinds 1 februari dit jaar wonen we samen en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het super gezellig vind! Daarbij is babe ook nog eens de liefste, want nu ik fulltime werk kookt hij vaker en kan ik aanschuiven als ik thuis kom. Liefffff! <3 We hebben nog steeds een aantal klusjes dingen te doen, maar zo langzamerhand wordt het echt ons huisje. Heerlijk om samen te eten, series te kijken, p de bank te hangen en de weekend uitgebreid te ‘vieren’. Oftwel: ik ben een blij, samenwonend, mens XD

happy quote

Hoe is het met jullie? Nog nieuwtjes of up-dates? =)

liefs!

7 gedachtes over “Even evalueren

  1. Pingback: Fotoshoot | Pirre

Geef een reactie

