Assuhhh

Jaaa, vandaag lekker winkelen met babe in Assuhhhh (lees: Assen). Ondanks het druilerige weer hebben we het erg gezellig gehad! Kijk maar =)

1

Heerlijk ontbijtje met o.a. een broodje kaas met daar tussenin een plakje roggebrood (ooit geprobeerd? jumm!)

3

Vervolgens waren we klaar om te gaan: op naar Assen! =D

4

Ik wil al een tijdje een nieuwe telefoon, maarja welke neem je dan he (nog advies? iemand?) Ik vond deze wel ERG gaaf, alleen de kleur natuurlijk al!

5

De prijs is echter minder =( (of eigenlijk ‘meer’ als in ‘te veel’….snappie?)

6

Lunchtijddd! We aten iets heerlijks, namelijk….

7

Een panini met een gehaktbal en saus (van de Bakker Bart, aanrader hoor!)

8

Toen gingen we de Jamin in, kijkkkkkkk wat mooi! Die paaseitje op kleur, love it! ;)

9

In deze periodes (Pasen, Kerst etc.) vind ik het jammer dat ik geen chocolade meer eet, KIJK dan hoe lekker!

10

Babe at een appelbeignet met HEEL veel poedersuiker. Goede getimed niet? ;p

11

Op de foto niet zo heel duidelijk, maar er was een mooie lucht toen we thuiskwamen.

12

Dit kochten we bij de Jamin, lekkerrrrr!

13

Thuis snel mijn nieuwe spijkerbroek en colbertje aangedaan (goed geslaagd vanmiddag) want ik ging uiteten =D

15

Hier dus.

16

Dit at ik: pizza met tomaten, kaas, ham, salami en paprika…jummmm!

17

Rond kwart over tien weer home sweet home.

Ik had een etentje samen met een groep ou studiegenootjes van logopedie, was erg gezellig! Het was ongeveer 5 jaar geleden sinds ons afstuderen, dus erg leuk om elkaar weer te zien en te spreken. Wel grappig feitje: van de 7 personen aan één tafel, waren er 4 (ex)logopedisten die nu in het audicien vak zitten (net als ik!) Al met al: een geslaagde, leuke en gezellige dag, loved it! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

liefs!

6 gedachtes over “Assuhhh

Geef een reactie

