Hallo! Pizza! Mooi!

Hallo, pizza en mooi….waar gáát het over hoor ik je bijna denken. Ik kan je bij deze alvast vertellen: die woorden horen meer bij elkaar dan dat je denkt! Ben je nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.

Ik hoor regelmatig woorden waar ik dan direct een link mee leg met (bijvoorbeeld) een reclame of één of ander programma. Herken je de bovenstaande woorden nu al iets meer?

Als ik ‘hallo!’ hoor denk ik direct aan die grote supermarktketen die voornamelijk de kleur geel heeft (juist, de Jumbo). Als er gesproken wordt van ‘pizza’ denk ik (heel irritant!) altijd aan het pizza-lied van André van Duin (Nog ff wachtuhh…..pizza! Lalalalaaaaa). En het woord ‘mooi’… kan je het al raden? FONQ heeft namelijk (een best originele) reclame waarin ze allerlei producten showen en bij elk product ‘mooi’ zeggen.

Dan heb ik ook nog liedjes waar ik direct een reclame aan link. Dat hebben ze dan ook heel slim gedaan, want zo zet je wel een vertrouwd product neer. Denk bijvoorbeeld aan het nummer van Unox (wedden dat je die nu in je hoofd hebt?!)

Of het riedeltje van de Albert Heijn (tedede, tededededen).

Mijn vriend komt net nog met deze toevoeging: het woord ‘raar’ linkt hij direct aan Jiskefet (RRRaaarRRR). Ik bedenk me nu nog eentje: als ik het zinnetje ‘It’s a beautifull day’ hoor dan denk ik automatisch aan die super schattige zeehond die vrij wordt gelaten (It’s a beautifull daaayyyyy)

En dan nog mijn all time favourite kinderserie van vroeger: DEXTER! Sowieso is DeeDee natuurlijk helemaal geweldig, maar haar broer Dexter kan er ook wat van! Als ik ‘kaas omelet’ lees of hoor dan denk ik direct aan onderstaand fragment XD

Heb jij nog leuke toevoegingen? Laat het mij vooral weten in de comments, vind ik leuk! =)

Liefs!

6 gedachtes over “Hallo! Pizza! Mooi!

  1. Pingback: My valentine <3 | Pirre

  2. Pingback: Hoera, 1 jaar! | Megapirre

Geef een reactie

