Mini big

Ohhhh, ik vind deze diertjes zó schattig! Volgens mij worden ze ook steeds populairder want ik zie ze opeens overal opduiken. De schattigste foto’s en video’s komen voorbij. Kijk je mee?

Ik heb het (natuurlijk) over de mini big! Ze zijn niet alleen super schattig omdat ze zo klein zijn, maar daarnaast zijn ze ook nog eens roze (yay, roze!). Nouja, andere kleuren zijn er natuurlijk ook… Ik heb een aantal foto’s en video’s voor jullie uitgezocht waarbij je zeker weten zegt ‘ohhhh, WAT SCHATTIG!’

In bovenstaande video zie je dat mini biggetjes het zeer relaxt vinden om geaaid te worden. Ze rollen er zelfs voor om ;p

Ze kunnen ook erg goed springen en hupsen. Zet vooral je geluid hier even bij aan =D

Dan heb je ook nog HAMlet (sorry, flauw grapje!) the mini pig. Volgens mij heeft dit beestje z’n eigen YouTube channel, want ik zie meerdere filmpjes van hem voorbij komen XD

Tot slot nog een aantal foto’s van de mini big die ik te cute vond om niet te delen. Laat het duidelijk zijn: ik zou heel graag een roze mini big willen! Het is zelfs één van mijn bucket-list ‘items’!

2

3

Welke dieren vind jij TE schattig voor woorden? Ben je het met mij eens of ben je fan van andere dieren? Let me know :)

Liefs!

11 gedachtes over “Mini big

  1. Heel cute! Ik zag laatst een meisje met een biggetje aan de lijn door de stad lopen. Zo zielig! Een big hoort in de natuur, modder en vrij. Brrrr na het zien van deze filmpjes ga ik hem de volgende keer kidnappen en meenemen naar een kinderboederij 💕

    Like

Geef een reactie

