2 is better than 1

Vandaag is het (wéér) verhuis-dag! Dit keer niet van mijzelf, niet van een lief vriendinnetje, maar van babe! We gaan namelijk samenwonen, wieehhhh! Kijk maar:

1

Dit is natuurlijk echt perfect verhuis-weer (not), gelukkig viel het uiteindelijk mee =D

2

Babe had een heerlijk ontbijtje voor mij gemaakt: yoghurt, geplette beschuitjes en rozijnen. Jummmm.

3

Deze plaat hangt in ONS huis, wel toepasselijk voor vandaag!

4

Groot klein kind <3

5

Wieeeeh, wondere, witte, wereld!

6

Ik kon het niet laten XD

7

We moesten nog even iets belangrijks regelen ;p

8

Ik zocht een normale verpakking Merci, maar ho maar dat het tussen deze 300 kilo chocolade lag (grmbl)

9

Verhuis-tijd! Maar eerst moest ik mijn autootje nog verlossen van deze pak sneeuw.

10

Het formaat busje wat we hadden gehuurd was er niet meer, dus kregen we deze halve vrachtwagen mee!

11

Alle zooi die mee moet!

12

Het schiet al op, het huis van babe wordt al steeds leger!

13

Lunch-tijd! Voor babe is dat o.a. chips haha

14

En dan zegt hij wat over mijn verzameling schoenen ;p

15

En nu ligt alle zooi in ONS huis ;p

16

Voedselllllll!

En nu is het dan zover, babe en ik wonen samen! Eindelijk volwassen geworden haha. We gaan nu nog even chillen en dan morgen langzaamaan alles een plekje geven. Thnx iedereen die heeft geholpen! Hoe was jullie (sneeuw)dag?

Liefs!

14 gedachtes over “2 is better than 1

Geef een reactie

