Al 1 jaar geen…

CHOCOLADE! Oh my… ik kan het zelf bijna niet geloven! Ik heb gewoon al ruim een jaar geen chocolade meer gehad! Wil je weten waarom? Lees dan verder.

De mensen die mij goed en al langer kennen weten dat ik voorheen écht een chocolade verslaafde was! Voor diegene die het nog niet eerder hebben gelezen: ik heb er al een keer een blog over geschreven. Ik wil daarom ook niet weer een soortgelijke blog typen, maar ik vond het wel de moeite waard om even stil te staan bij mijn ‘één-jaar-geen-chocolade-jubileum’ XD.

15 januari 2014 was de laatste dag dat ik mij vol stopte met chocolade. Ik ging mee doen met een medisch onderzoek (en dan mag je zoveel uur van te voren geen chocolade meer eten) dus je raadt het al: een half uur voordat die restrictie inging heb ik nog een emmer chocolade naar binnen gewerkt (not even kidding…). Laten we het kort houden: ik was serieus verslaafd! Ik kan mij niet voorstellen dat niemand dit herkent…. hebben jullie ook iets (qua voedsel) wat je gewoon MOET hebben? Snoep? Chocolade? Slagroom? Er wordt trouwens gezegd dat het niet bewezen is dat chocolade verslavend is, (onder andere in dit artikel), maar eerlijk gezegd geloof ik daar niks van ;p

‘Mis je het niet?’ wordt veel aan mij gevraagd…daar kan ik goed antwoord op geven. De eerste week werd ik zo’n beetje gek (afbeeldingen kijken van chocolade cakejes enzo ;p), maar daarna ging het prima! Er ging een wereld van keuzes voor mij open, want wat kies je als je geen chocolade meer kiest? Het enige moment in heel 2014 dat ik chocolade heb gemist was tijdens de kerstdagen. Ik was toen bij mijn ouders en door cadeautjes was er opeens HEEL veel lekkers in huis en dan ook nog één van mijn favo chocolade-items even. Maar ik heb er niets van gehad….*TROTS*.

Chocolade_liefde

Eén jaar en 6 dagen al geen chocolade meer: CHECK! =D

Om een lang verhaal kort te houden (en even lekker cliché te doen): Als je écht iets wil dan lukt het!!

Liefs!

15 gedachtes over “Al 1 jaar geen…

  1. OMG! wat knap. Oke nu kom ik als een verslaafde over, maar ik denk dat ik zeker een keer in de twee weken chocola naar binnenwerk. En dan heb ik over hagelslag. Een hele reep krijg ik niet eens op, haha. Maar wauw, super gedaan!

    Like

  2. Super goed! Ik ben ook duidelijk verslaafd, eet zeker elke dag wel chocola, niet altijd een reep ofzo maar chocopasta, vlokken, bonbons, van die kinderchocoladereepjes en zo af en toe een reep, die het echt niet meer dan 1 avond uithoudt. Maar oké, ik moet het even vragen, want het enige wat na het lezen van jouw verhaal in mijn hoofd bleef hangen was: wat was jouw favo chocolade item? Ik ben erg benieuwd! :D

    Like

    • Dat linkje wat erbij staat verraad het al (de bruine ferrero rocher), maar een ander ding wat ik errrrrg lekker vond is de melk chocolade reep vd Aldi met hele noten en rozijnen…jummm!

      Like

  3. Een JAAR?! OMG wat ontzettend knap, maar stiekem voel ik ook ergens een beeeeeetje medelijden, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat zelf echt niet kan missen. Ik eet tegenwoordig wel alleen nog maar pure chocola, omdat dat dan ‘beter’ zou zijn… Ach ja… In the end we’re all sinners! X

    Like

  4. Pingback: Shopping saturday! | Megapirre

Geef een reactie

