Zondag plogje

Vandaag was het weer plog-dag. Ik ben een beetje aan het prutsen met mijn blog/plog planning aangezien ik nu fulltime werk (oh yeah!). Maar voor nu doen we het even zo: door de week een blog en in het weekend een plog. Wil je die van vandaag zien?

1

Goedemorgennnn! De hele week hard gewerkt bij m’n nieuwe baan dus een verwen ontbijtje mag!

2

Kennen jullie dit trucje? Je steekt een kleine lepel onder de schil v/h ei zodat je het veel makkelijker en sneller kan schillen.

3

Jummmm. Warme bolletjes, ei, tomaat, kaas, jam, vruchtenhagel en yoghurt drink =D

4

De bloemen die ik kreeg van het bedrijf waar ik nu werk waren nogal dood, dus hup! de prullenbak in…

5

Tijd om even de stad in te gaan. Ik wilde m’n sneakers op de foto zetten, maar dat is dus duidelijk mislukt ;p

6

Ik moest helaas de ‘bouwvakkers blouse‘ ruilen ivm een ENORME scheur, maar kon niks leuks ter vervanging vinden =(

7

Wel m’n oude ANWB-pas ingeleverd en het ‘cadeautje’ gekregen (goeie acties vind ik dat!) en natuurlijk nagellakjes gekocht…oops!

9

Ik ging schoonmaken en toen kwam ik deze (vergeten) voorraad tegen, 1x raden waar ik mijn afwasborstels koop ;)

9-1

Ondanks dat ik m’n tafel ‘heilig’ had verklaard (NEE, NIKS ER OP LEGGEN!) was het toch weer zo ver…tijd om op te ruimen!

10

Ik ging foto’s maken van een aantal spullen die ik ga verkopen i.v.m. samenwonen (later hier meer over!)

11

Update in m’n mail, leuk leuk leuk! *Hallo nieuwe volgers* =D

12

Ik was bijna vergeten om iets te eten. Dit is ZO lekker: broodje kaas, boter en nog een roggebrood in het midden.

13

Tijd om nog even te chillen! Ik moet nog eten koken, maar ik sluit de plog nu alvast af zodat ik vanavond even kan relaxen!

Voor diegene die het vroegen (en nog niet 45x hadden gelezen op facebook ;p): mijn nieuwe baan is AWESOME! Het is natuurlijk veel omdat het nieuw is, maar het is oh zo leuk! Ik ga nu aardappels, spruitjes en een stukje vlees eten. Hoe was jullie dag en wat hebben jullie gegeten?

Liefs!

13 gedachtes over “Zondag plogje

  1. Wat een gezellige lekkere dag voor jou. Wij hadden hamburgers, doperwten en aardappel, was ook lekker. xx P & M ps. : wij verheugen ons op komende zondag.

    Like

Geef een reactie

