Outfits

Joehoeee, hier issie dan! De beloofde outfit-blog. Ik heb met mijzelf een foto shoot gehouden (ik had eigenlijk een foto moeten maken hoe ik dat deed ;p) en deze blog is het resultaat. Kijkt u maarrrrr!

Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik sinds kort een nieuwe baan (thnx voor alle leuke reacties trouwens!) en daarvoor moest natuurlijk geshopt worden! Ik vond dat een prima excuus om te gaan winkelen in ieder geval haha. Ik heb mijn hoofd overal afgeknipt want ik heb de foto’s gemaakt op een relaxte zondag (lees: dan zie ik er niet blog-geschikt uit…) en het gaat natuurlijk ook om de outfits. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vertel je het in de comments?! Komen ze:

0 giraffe jasje collage

Dit jasje heb ik eerst laten hangen (V&D), maar de volgende dag direct weer terug gegaan. Ik had er spijt van dat ik ‘em niet had gekocht haha. I

0-1 blauwe top collage

Dit shirt had ik al eerder gekocht, maar hoort er alsnog bij (is immers ook nieuw!). Top en broek komen van de C&A, laarsjes van de Bristol (50% korting toen, loveeeeeee that!)

0-2 favorieten collage

Ik ben zó verliefd op dit shirt! Er staan dus vlinders op, maar ook de kleur vind ik erg mooi. Hij is van de V&D. De laarsjes en broek zag je hierboven al, maar die zwarte hak schoentjes zijn nieuw. BEST BUY EVER want ze hebben mij namelijk maar 2 euro gekost (ja, 2 euro!) en ze zien er nog zó mooi uit, is nauwelijks op gelopen, van de kringloopwinkel!

0-3 ruitblouse collage

Als ik deze outfit nu terug zie doet het me denken aan ‘houthakkers’ ;p Volgende keer even zwarte laarsjes erbij denk ik… Jammer genoeg kwam ik er thuis achter dat de blouse echt een mega-scheur heeft dus die moet ff terug -__- Broek en blouse zijn van de C&A, linkerlaarsjes van Schuurman Schoenen (oudere collectie) en de rechter schoenen van de Scapino (oudere collectie).

0-4 leren jasje collage

Ik ben super blij met dit (nep) leren jasje! Mooie model, mouwen zijn lang (voor mijn doen in ieder geval) en is lekker stoer! Jasje is van de C&A (ook al!).

0-5 tas collage

Met mijn nieuwe tas! Ik vond dat het eens tijd was voor een ‘volwassen’ tas haha (ik bezit alleen gekleurde en/of met print enz.). Ik kreeg een vraag of dit een Michael Kors tas is (ik direct googlen ;p), maar nee…deze komt gewoon van de markt in Groningen (ik geef toe: hij lijkt wel op een Michael Kors tas). Hij lijkt trouwens wat bruiner dan dat hij is, in het echt is het meer een taupe kleur.

0-6 tas collage

En check de binnenkant, ahhh liefde (toch nog een printje! <3) Ik kon eerst niet kiezen tussen de zwarte versie en deze, maar toen ik de binnenkanten zag wist ik het ;)

Tot zover deze shop-blog. Vonden jullie dit leuk om te zien/lezen? Wat vinden jullie de leukste/minst leuke outfit? Let me know, vind ik leuk! =D

Liefs!

16 gedachtes over “Outfits

  1. Haha zelfs ík herkende daar Michael Kors in :P. Leuke aankoopjes hoor, lekker vrolijk en kleurig :). Overigens vind ik dat je op je blog altijd jezelf mag (of zelfs moet?) zijn – dus ook met zondaghoofd! Niet dat ‘ie op de foto moet als je dat niet wil natuurlijk, als bloggers maar nooit het gevoel hebben dat dat niet zou mogen ofzo! <3

    Like

  2. Pingback: Zondag plogje | Pirre

Geef een reactie

