Winkeldewinkel

Vandaag was de dag dat ik shoppen mocht en vele mooie dingen kocht =D Gezellig een dagje geshopt samen met babe, love it! Vandaag een shop-plog dus, kijk je mee?!

1

Zaterdagmorgen 8:15 belde de bloemenbezorger aan (vroegtuhhh!), maar kijk wat een prachtige bos bloemen…wauw! Ik kreeg ze van mijn nieuwe werkgever om mij welkom te heten in het team en mij succes te wensen met de eerste werkdag *hoe leuk*!!

2

Gelukkig was ik al wakker want ik moest ’s morgens al heel vroeg naar het medische onderzoek (ochtend controle)

3

Nadat ik weer naar huis was gewaaid (woeiiiii) gingen babe en ik samen ontbijten

4

En, uhh, tja…. LEKKER!

5

Ik was de was vergeten op te hangen, alsnog even doen (meh)

6

Tijd om te gaan shoppen, hmmm…toch maar even wachten. Vieze regenbui -__-

7

Jaaaa shoppen! Beetje jammer dat er maar één haakje in de kleedkamer hing (stommm).

8

Babe trakteerde mij op DE lekkerste milk-shake die er in (bij ‘Frozen Yoghurt’, in Groningen dus)

9

Schoenenafdeling <3 <3

10

Zo, weer thuis! Echt kapot jonge ;p

11

Best goed geslaagd! Binnenkort een out-fit blog, dan zie je het allemaal wat beter

12

Omdat ik een héle gave nieuwe baan heb, mag dit! (dit is al weken ons (vr)eet-excuus haha)

En nu liggen we samen voor pampus op de bank, echt moe joh! Heerlijk geshopt en gegeten en het weer super gezellig gehad met babe. Een nieuwe baan is een heeeeel goed excuus om te gaan shoppen (voor wat ‘nettere’ kleding), yay! Zoals ik zei: binnenkort dus een blog met wat outfits, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tot snel =)

Liefs!

17 gedachtes over “Winkeldewinkel

  1. Wat een ontzettend -heerlijke!- vrolijke post. Je hebt (zover ik het kan zien) superleuke dingen geshopt. Ik ben erg benieuwd naar de outfit! En nog gefeliciteerd met je nieuwe baan. Daar mag inderdaad op gedronken én gegeten worden ;-)

    Like

  2. Pingback: Outfits | Pirre

Geef een reactie

